عرضه هفت هزار محصول دانشمندان کشور درسومین نمایشگاه تجهیزات ومواد آزمایشگاهی

به گزارش ایرنا، سومین نمایشگاه تجهیزات ومواد آزمایشگاهی ساخت ایران امسال درحالی در روزهای چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری برگزارمی شود که امروز جمعه ( یکروز قبل از برپایی رسمی) درهای نمایشگاه بین المللی تهران برای بازدید عموم گشوده شده است .

دکتر محمود شیخ زین الدین رییس سومین نمایشگاه تجهیزات ومواد آزمایشگاهی ساخت ایران به ایرنا گفت که امسال تعداد بیشتری محصول نسبت به سال گذشته از سوی شرکت ها در نمایشگاه ارایه شده است.

** طبقه بندی محصولات ارایه شده در نمایشگاه 

به گفته وی ،امسال برای اولین بار محصولات دراین نمایشگاه طبقه بندی شده وبر اساس این طبقه بندی، ازحمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردارمی شوند.

شیخ زین الدین گفت : محصولات بر اساس دو شاخص، یکی میزان پیچیدگی فناوری و دیگری براساس میزان داخلی بودن دستگاه طبقه بندی شده اند، تجهیزاتی که بتوانند دراین دوره از نمایشگاه بالاترین سطح را کسب کنند از 50 درصد حمایت از قبیل دریافت یارانه و تخفیف برخوردار می شوند و برای پایین ترین سطح 10درصد در نظرگرفته شده است. 

امسال مبلغ حداقل 40 میلیارد تومان برای حمایت از تجهیزات ساخت ایران در این نمایشگاه پیش بینی شده است. 

درنمایشگاه امسال همچنین دو لیزینگ با نرخ 6دکتر محمود شیخ زین الدین و 8 درصد برای خریداران بخش خصوصی اعم از موسسات آموزشی و پژوهشی غیرانتفاعی، بیمارستان ها، آزمایشگاه های خدماتی وتحقیقاتی، شرکت های دانش بنیان، شرکت های مستقردرپارک ها ومراکز رشد در نظرگرفته شده است.

سومین نمایشگاه تجهیزات ومواد آزمایشگاهی ساخت ایران ازچهارم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران از ساعت 9 صبح تا 17بعد ازظهر دایر است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا