معرفی سالن متحرک فولکس واگن با انبوهی از فناوری های روز دنیا

این محصول جدید که نخستین بار در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی شد C Copupe GTE نام دارد و گرچه فعلا برای بازار خودروی چین در نظر گرفته شده است اما از آن به عنوان محصولی خلاقانه در ابعاد بین المللی یاد می شود.

این خودروی 5 متری بیشتر شبیه سالنی غول پیکر اما متحرک است که انبوهی از فناوری های روز دنیا را در خود دارد.

در این خودروی چهار در، نیروی محرکه به چرخهای جلو منتقل می شود. بدنه ساختار عضلانی ساده ای دارد که در نگاه نخست حس قدرت و استحکام را بیننده منتقل می کند.

چراغهای جلو از تازه ترین فناوری LED بهره می برند که در تلفیق با نوارهای کرومی، زیبایی ظاهری خودرو را دو چندان می کنند.

محصول جدید فولکس واگن در زمره خودروهای دوگانه سوز قرار می گیرد. موتور دو لیتری این خودرو از نوع چهارسیلندر توربوشارژ است که تحت عنوان موتور بنزینی TSl معرفی شده است. در کنار این موتور که توان 210 اسب بخاری تولید می کند، موتور برقی خودرو نیز حرفهایی برای گفتن دارد که قدرت نهایی سیستم موتوری خودرو را به 245 اسب بخار می رساند.

خودرو از جعبه دنده 8 سرعته و باتری لیتیوم یونی 14.1 کیلووات ساعتی بهره می برد.

این محصول جدید 183 کیلومتر بر ساعت حداکثر سرعت دارد و البته شتاب اولیه متوسط 8.6 ثانیه ای دارد که برای یک خودروی غول پیکر لوکس رکوردی امیدوارکننده محسوب می شود. خودرو در وضعیت استفاده صرف از موتور برقی 31 کیلومتر برد حرکتی دارد و در کل با یک باک مملو از سوخت و باتری کاملا شارژ تا 1046 کیلومتر حرکت می کند.

تلاش طراحان فولکس واگن در طراحی قسمت عقبی فضای داخلی خودرو در نوع خود دیدنی است. دو صندلی عقب با یک کنسول ویژه از یکدیگر مجزا شده اند. در این کنسول دو نمایشگر 4.5 اینچی برای تنظیمات مجزای هر یک از این دو صندلی به کار گرفته شده است. برای دو صندلی جلویی نیز نمایشگرهایی مشابه اما با اندازه 9.5 اینچ در نظر گرفته شده است.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا