بخش واریس و آزمایشگاه عروق مرکز ترمیم زخم جهاد دانشگاهی افتتاح شد

بیماری‌های عروقی یکی از علل شایع و مهم در ایجاد زخم‌های حاد و مزمن و آسیب‌های بافت همبند بشمار می‌روند. در حال حاضر بسیاری از پژوهشگران و متخصصین بالینی و علوم پایه در تلاشند تا با استفاده از فناوری‌های نوین، در بهبود روندهای تشخیصی، درمانی و مشکلات عروقی گامی موثر بردارند.
دکتر غلامرضا اسماعیلی جاوید، مدیر مرکز صبح امروز، چهارشنبه 10 خردادماه با اشاره به اهمیت موضوع عنوان کرد: بر اساس برنامه توسعه پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در حوزه ترمیم زخم و بافت، راه‌اندازی آزمایشگاه عروق وتخصصی واریس یکی از زیرساخت‌های اصلی به شمار می‌رود. این مرکز با توجه به فعالیت‌های دانش‌بنیان گروه‌های پژوهشی و مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی جهاددانشگاهی از فناوری لیزر و رادیوفرکوئنسی اقدامات درمانی غیر تهاجمی و سرپایی را به بیماران مبتلا به مشکلات واریس و زخم‌های وریدی مزمن ارائه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: همچنین در آزمایشگاه عروق با توجه به آخرین فناوری تشخیص، مشکلات عروقی (شریانی و وریدی) زیر نظر متخصصین و فلوشیپ رادیولوژی مداخله‌ای بررسی می شوند.

بر اساس اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، دکتر جاوید ضمن اشاره به اهمیت انجام پژوهش‌های مرتبط با ترمیم زخم و بافت اعلام کرد: این مرکز آمادگی همکاری با مراکز دانشگاهی و خصوصی را به منظور استفاده از فناوری‌های نوین در تشخیص و درمان زخم‌های مزمن و آسیب‌های بافت همبند خواهد داشت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا