رويداد استارت آپي مد و تکنولوژي برگزار میشود

این رویداد 25 الي 27 ارديبهشت ماه سال جاري در دانشگاه علم و فرهنگ با همکاري سازمان تجاري‌سازي فناوري و اشتغال دانش آموختگان دانشگاهي (ستفا)برگزار خواهد شد.

 در رويداد استارت‌آپي مد و تکنولوژي، دانشجويان رشته‌هاي طراحي پارچه و لباس، صاحبان ايده و متخصصان حوزه مد و لباس، برنامه‌نويسان، طراحان گرافيك و علاقمندان به راه اندازي كسب و كار در حوزه مد گردهم خواهند آمد تا با ارائه ايده‌هاي خلاقانه و بكر خود، تيم سازي نموده و كسب و كارشان را شروع كرده و به رقابت با يكديگر بپردازند.

به گزارش معاونت توانمندسازي و تحقيقات اشتغال و کارآفريني ستفا از اهداف برگزاري اين رويداد ميتوان به آشنايي با اصول راه اندازي يك كسب و كار موفق و خلاقانه در صنعت مد و لباس، ترويج فرهنگ نوآوري، خلاقيت و کارآفريني ميان دانشجويان رشته‌هاي مرتبط با مد، طراحي پارچه و لباس و تکنولوژي‌هاي مرتبط با آن، تقويت توان ارائه ايده‌هاي خوب و شکستن سد محافظه‌کاري در خلاقيت و ايجاد فرصت شکل‌گيري کسب‌وکارهاي نوپاي قابل اجرا در ميان دانشجويان اشاره نمود. محورهاي رويداد عبارتند از:

1- بازآفريني طرح‌هاي اصيل البسه ايراني – اسلامي
2- برندسازي، بازاريابي و تقويت فروش طراحي‌هاي برگرفته از نقوش ايراني- اسلامي
3- نوآوري در طراحي و توليد ملزومات البسه و پوشاک
4- نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در توسعه صنعت پوشاک

رويدادهاي استارت آپي

رويدادهاي استارت‌آپي يك رويداد آموزشي_تجربي هستند که در 3 روز متوالي برگزار مي گردند. در اين رويداد شــرکت کنندگان پر انگيزه اي شامل برنامه نويسان، علاقمندان به راه‌اندازي استارت آپ، بازارياب‌هاي حرفه اي و طراحان گرافيك گرد هم مي‌آيند تا در طي 54 ساعت ايده هايشان را مطرح کنند، گروه تشکيل بدهند و هر گروه ايده اي را اجرا و عملي سازد.

چرا رويداد استارتاپي مد و تکنولوژي؟

اين روزها وب‌سايت‌هاي تجارت الکترونيک، نرم‌افزارهاي موبايل و صنعت مد با هم ترکيب شده و در حال ايجاد تغيير در اين حوزه هستند. به همين منظور ما با گردهم آوردن کارشناسان مد، دعوت از کارآفرينان با استعداد و به کارگيري از آخرين روند فن‌آوري اين رويداد را برنامه‌ريزي کرده‌ايم. اين برنامه بر ايده‌‌هايي که به سمت مد و تکنولوژي است تمرکز دارد.

لازم به ذکر است پيش رويداد و جلسه توجيهي اين رويداد در تاريخ 11/2/96 در دانشکده هنر و معماري دانشگاه علم و فرهنگ با دو سخنراني انگيزشي برگزار شد که با استقبال بسيار خوبي از سوي دانشجويان مواجه گرديد.

شايان توجه است ستفا در طي برنامه پنجساله ششم خود برگزاري 600 رويداد نوين کارآفريني را در دستور کار خود دارد. سياست‌هاي ستفا در برگزاري اين مجموعه رويداد ها با تاکيد بر مزيت‌هاي نسبي استان ها، چالشها و تهديدهاي اصلي کشور، توجه به اولويت‌هاي اصلي و مورد تأکيد در برنامه‌هاي کلان کشور و توجه به تحولات روز فناوري در دنيا مي‌باشد.

راه‌هاي اطلاع‌رساني و ثبت‌نام در رويداد:

سايت ايوند: https://evand.com/events/usc-modotech
وب‌سايت رويداد: http://icfc2017.usc.ac.ir/
کانال تلگرام: @startup_weekend_elm_o_farhang

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا