رکورد فروش ۵ میلیون Huawei Mate 9 در ۴ ماه

به گزارش سیناپرس به نقل از برسام، آمار اعلام شده توسط Huawei نشان می دهد که فروش Mate 9 نسبت به محصول قبلی این شرکت توانسته است ۳۶ درصد افزایش فروش را در همین مدت نشان دهد. آمارها نشان می دهد که پرچمدار قبلی هواوی یعنی P9 در مدت ۱ سال فروشی در حدود ۱۲ میلیون دستگاه داشته است در حالی که Mate 9 تنها در ۴ ماه، ۵ میلیون فروش را به ثبت رسانده است.

آمار نشان می دهد که محبوبیت گوشی های هواوی هر روز در بین کاربران بیشتر و بیشتر می شود. این آمار علاوه بر نمایش افزایش فروش، افزایش اقبال عمومی به گوشی های با اندازه بزرگ را نیز نشان می دهد. چیزی که تا چندی پیش نسبت به آن بدبینی وجود داشت.

Mate 9 در سه مدل Pro, Lite, و Porsche Design به بازار عرضه شده است. به علاوه اینکه این محصول در بازار آمریکا نیز تاکنون فروش بسیار خوبی داشته است. این اولین گوشی هواوی است که در آمریکا نیز طرفدارانی برای خودش دست و پا کرده است.

مدیران این شرکت معتقد هستند هواوی در بازار موبایل در اول راه است و برای تبدیل شدن به غول بزرگتر، فرصت زیادی دارد. این شرکت در بخش موبایل خود بازارهای زیادی را هنوز در پیش رو دارد و آمارهای فروش آن بیشتر مربوط به بازار محلی خود یعنی کشور چین است.

P9 در زمان خود نیز توانسته بود در مجموع افزایش فروش ۱۵۲ درصد را نسبت به P8 به ثبت برساند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا