انتقاد رهبری از واگذاری امتیازات بنیاد ملی نخبگان به دانشگاهها

سعید سهراب پور در گفتگو با مهر با اشاره به دیدار  صبح امروز جمعی از نخبگان  و استعدادهای برتر کشور با مقام معظم رهبری گفت: ایشان در این دیدار درخصوص اجرای برخی امتیازات و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان توسط دانشگاه ها انتقاد کردند.

وی افزود: ایشان تاکید داشتند که ارائه امتیازات و تسهیلات به نخبگان باید از سوی بنیاد ملی نخبگان صورت گیرد و اگر قرار باشد این موضوع در دانشگاه ها پیگیری شود از ابتدا این بودجه به دانشگاه ها داده می شد.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان خاطرنشان کرد: همچنین ایشان معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و بنیاد ملی نخبگان را دو ارگان متفاوت عنوان کردند و تاکید داشتند که این دو نهاد باید کار خود را انجام دهند.

سهراب پور اظهار داشت: ایشان به موضوع اردوهای جهادی اشاره کردند و تاکید داشتند که برگزاری اردوهای جهادی برای نخبگان موجب می شود تا این افراد بتوانند با مسائل و مشکلات کشور آشنا شوند و در جهت رفع مشکلات کشور برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان با تاکیدات مقام معظم رهبری در سال های گذشته راه اندازی شده است، گفت: ایشان نخبگان را سرمایه ها و سازندگان کشور معرفی کردند.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان افزود: در این دیدار ایشان اعلام کردند که انقلاب اسلامی پدیده ای مهم و جدید در جهان است بنابراین نخبگان وظیفه دارند انقلاب اسلامی را به جهان معرفی کنند و این انقلاب را به هدف نهایی برسانند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا