گزارش تصویری از روستای سنگی 400 ساله در چین

مجموعه روستای سنگی لین فنگ Linfeng که در منطقه تان جیه در نزدیکی شهر پینگ دینگ شان قرار دارد، با معماری سنگی منحصر به فرد خود که به صورت یک شهرک ساخته شده از سنگ های صخره ای سرخ رنگ دیده می شود، امروزه یکی از جاذبه های اصلی گردشگری استان هنان در مرکز چین به شمار می رود.

این دهکده باستانی در اوائل حکومت سلسله چینگ که در فاصله سال های 1644 تا 1911 میلادی در چین دارای قدرت بودند، ساخته شده است. در داخل این روستا حدود چهار صد خانه سنگی با همان شکل و ترکیب نخستین باقی و در حدود بیست میدانگاه کوچک و بزرگ نیز در این روستا به چشم می خورد.

 این روستای صخره ای که توسط دیوارهایی دفاعی احاطه شده است با چشم انداز سرسبز و جنگلی منطقه  یکی از زیباترین مناظر تاریخی – طبیعی چین را شکل داده است. این دهکده باستانی در اوائل حکومت سلسله چینگ که در فاصله سال های 1644 تا 1911 میلادی در چین دارای قدرت بودند، ساخته شده است. در داخل این روستا حدود چهار صد خانه سنگی با همان شکل و ترکیب نخستین باقی و در حدود بیست میدانگاه کوچک و بزرگ نیز در این روستا به چشم می خورد. این مجموعه تاریخی توسط دیواری به طول یک هزار و صد متر و ارتفاع 7 متر احاطه شده است که در آن زمان با هدف دفاع از ساکنان روستا از حملات خصمانه قبایل دیگر و دشمنان احتمالی ساخته شده است. در این گزارش، شاهد تصاویر این روستای 400 ساله سنگی هستیم.

منبع: xinhuanet

ترجمه: فاطمه کردی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا