گزارش تصویری از تلفن های همراه سبز نسل آینده

می توان گفت که تلفن های همراه به خصوص انواع هوشمند آنها در مقایسه با سایر ابداع های بشر به تازگی وارد زندگی روزمره انسان ها شده اند. 20 سال گذشته تعداد افراد دارنده تلفن همراه بسیار محدود بودند و حتی تلفن آنها قادر به انجام کارهای تلفن های همراه هوشمند امروزی نبودند. با این حال فناوری تلفن های همراه هوشمند به سرعت رشد پیدا کرد. به همین خاطر بیشتر کاربران هر چند سال یک بار تلفن همراه خود را با تلفن های جدیدتری جایگزین می کنند تا بتوانند از تکنولوژی های روز دنیا و همچنین دوام باتری بیش تر برخوردار شوند.

همین امر نیز محققان را به ساخت تلفن های همراه پایدارتری برانگیخته است که برخی از آنها می توانند به راحتی به نسخه های جدید تر ارتقا یابند، برخی از مواد قابل بازیافت ساخته شدند و دسته ای دیگر نیز می توانند بدون نیاز به هیچ تماسی به شارژ خود بپردازند.

همین امر نیز محققان را به ساخت تلفن های همراه پایدارتری برانگیخته است که برخی از آنها می توانند به راحتی به نسخه های جدید تر ارتقا یابند، برخی از مواد قابل بازیافت ساخته شدند و دسته ای دیگر نیز می توانند بدون نیاز به هیچ تماسی به شارژ خود بپردازند. با این حال برخی از این فناوری ها هنوز در مراحل اولیه و مفهومی قرار دارند اما تصور ورود آنها به بازار در چند سال آینده چندان دور از ذهن نخواهد بود.

در این گزارش می توانید با 6 تلفن همراه دوست دار طبیعت آشنا شوید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا