گزارش تصویری از کنگره جهانی موبایل در اسپانیا

به گفته کارشناسان ، کنگره بین المللی موبایل بارسلونا که با نام Mobile World Congress  که به صورت مخفف MWC نامیده می شود، یکی از مهمترین رویدادهای حوزه فناوری اطلاعات و به ویژه موبایل در سراسر جهان محسوب می شود.

در این کنگره و نمایشگاه بزرگ ، شرکت های مختلفی از سراسر جهان حضور داشته و نسل جدید تلفن های همراه و سایر تجهیزات ارتباطی مشابه و فناوری های پوشیدنی خود را ارائه کرده اند .

 در این کنگره و نمایشگاه بزرگ ، شرکت های مختلفی از سراسر جهان حضور داشته و نسل جدید تلفن های همراه و سایر تجهیزات ارتباطی مشابه و فناوری های پوشیدنی خود را ارائه کرده اند . بر اساس گزارش های منتشر شده در این رابطه ، شرکت های آسیایی نقش بسیار پر رنگی در کنگره فوق الذکر ایفا کرده اند. سخنران ویژه مراسم افتتاحیه این کنگره ، مارک زوکربرگ بنیانگذار شبکه اجتماعی فیس بوک بود .

 از مهمترین فناوری های ارائه شده در این نمایشگاه و کنگره می توان به تلفن های همراه هوشمند سامسونگ گالاکسی اس 7 –  Samsung Galaxy S7 ، Samsung Galaxy S7 Edge  ، ساعت های هوشمند ZTE Axon ، مدل های جدید ZTE V7 ، Nubia Z9 ، ZTE SPRO plus device و مدل جدید گوشی هوشمند Huawei Mate S اشاره کرد.

منبع:  xinhuanet

ترجمه: فاطمه کردی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا