یارانه خرید به تجهیزات سطح چهار اعطا نمی شود

اسماعیل قادری فر روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: محصولاتی که دارای سطح چهار فناوری هستند، اجازه عرضه در نمایشگاه را دارند، اما به آنها تسهیلات ارائه نمی شود. 
وی افزود: در این دوره از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران که از سوم تا پنجم اردیبهشت ماه سال آینده در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، به تجهیزات دارای سطح فناوری یک، دو و سه یارانه خرید 50 درصدی اعطا می شود.
قادری فر بیان کرد: با توجه به اتمام زمان نام نویسی برای شرکت در چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل در 20 بهمن ماه سال جاری، 400 شرکت فناور و حدود 10 هزار محصول، کالا و تجهیزات آزمایشگاهی نام نویسی کرده اند که اکنون دبیرخانه این نمایشگاه در حال ارزیابی و رتبه بندی تجهیزات است.
وی یادآور شد: به لحاظ تعداد شرکت های نام نویسی کننده برای حضور در نمایشگاه امسال در مقایسه با سال گذشته، شاهد حدود 25 درصد رشد بوده ایم.
قادری فر با اشاره به اینکه نمایشگاه این دوره نسبت به سه دوره گذشته متفاوت برگزار می شود، گفت: در این دوره برای افزایش کیفیت محصولات، شرکت هایی مجوز ورود به نمایشگاه دریافت خواهند کرد که تاییدیه دانش بنیان اخذ کرده باشند.
وی یادآور شد: نمایشگاه سال آینده بازار بزرگی را برای دانشگاه ها، مراکز و موسسات آموزش عالی برای خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی خود فراهم می کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا