راهیابی 8 طرح برتر به رقابتهای نهایی اولین ایده بازار آب و فاضلاب

مسئول اجرایی رویدادهای ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت و گو با ایرنا به برگزاری اولین ایده بازار آب و فاضلاب با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان تهران اشاره کرد و گفت: حدود 130 ایده و طرح به دبیرخانه این رویداد ارسال شده که در مرحله اول داوری، 18 طرح برتر انتخاب شدند.
علی علیزاده افزود: هیات داوران، تعداد هشت ایده و طرح برتر را برای رقابت در مرحله نهایی ایده بازار آب و فاضلاب انتخاب و معرفی کرده که روز پنجم اسفندماه شاهد ارائه آنها خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: ایده بازار، زیست بومی دانش بنیان است که با نگرشی نوآورانه و خلاقانه و مطالعه به روزترین و کارآمدترین روش های توسعه کارآفرینی و افزایش ثروت ملی و سرمایه­ های اجتماعی سعی در ارائه و اجرای روش های بومی شده موثر در کشور دارد. 
معاون اداره کل انجمن های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: حوزه فعالیت ایده بازار شامل برگزاری رویداد جهت شناسایی ایده ها و ایده پردازان برتر و هدایت ایده های برگزیده به دفتر سرمایه گذاران این زیست بوم است و به طور کلی رویدادهای ایده بازار در قالب عناوین متنوعی مانند رویداد ایده بازار، ایده بازار تخصصی، ایده بازار علمی- تخیلی، رویداد ایده و… برگزار می شود که این شیوه برگزاری کاملاً مطابق با نیاز روز کشور در بخش های مختلف مانند کشاورزی، هنر، صنعت و محیط زیست است.
وی یادآور شد: در روز نهایی ایده بازار، صاحبان طرح ها و ایده های برتر در حضور استادان دانشگاه، صاحبان صنایع و سرمایه گذاران به ارائه ایده های خود می پردازند و طرح هایی که از قابلیت تجاری سازی و تولید محصولات تجاری دارند از حمایت های ویژه برخوردار خواهند شد.
رویداد ایده بازار به طور کلی، اهداف متعددی همچون اشتغال زایی پایدار برای افراد تحصیل کرده، افزایش سطح فناوری و افزایش سرمایه گذاری و سودآوری، توسعه کارآفرینی، شناسایی ایده ­ها و ایده ­پردازان برتر، معرفی بهترین فرصت­های سرمایه ­گذاری برای فرشتگان سرمایه گذاری و سرمایه­گذاران خطرپذیر ملی و بین المللی، ایجاد ارتباط موثر بین ایده پردازان و سرمایه ­گذاران، کارآفرینی و اشتغالزایی، افزایش ثروت ملی و سرمایه های اجتماعی را دنبال می کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا