همایش مهندسی مکانیک ایران در دانشگاه یزد برگزار می‌شود

 سید محمد بزرگ با اعلام این خبر گفت: همزمان با بیست و چهارمین همایش مهندسی مکانیک ایران، تعدادی کارگاه تخصصی صنعتی و پژوهشی در زمینه‌های مختلف تکنولوژی‌های نوین حوزه مهندسی مکانیک با همکاری استادان برجسته دانشگاه‌های داخل و خارج کشور و نیز مهندسان و صنعتگران زبده کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که آخرین مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌ها ۱۰ اسفند ماه سال جاری است از علاقمندان خواست برای برنامه‌ریزی بهتر و مؤثرتر، هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بزرگ افزود: اطلاعات مربوط به این کارگاه‌ها هم‌اکنون در سایت همایش به نشانی ismeconf.ir/2016 در اختیار علاقمندان قرار دارد.

وی همچنین با بیان این که سخنرانی‌های کلیدی تعدادی از برجسته‌ترین استادان کشور و چند سخنران مدعو از سایر کشورهای مهمان، زینت‌بخش این همایش بین‌المللی است، از تمام مهندسان و صنعتگران حوزه مهندسی مکانیک برای حضور در این همایش دعوت کرد.

دبیر بیست و چهارمین همایش سالانه بین‌المللی مهندسی مکانیک ایران در ادامه تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاهی صنعتی در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد تا صنعتگران و کارآفرینان با حضور در آن، خدمات و محصولات صنعتی خود را در این استان صنعتی در معرض دید استادان، دانشجویان و صنعتگران حوزه مهندسی مکانیک قرار دهند.

بزرگ در پایان افزود: این نمایشگاه توسط مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، گفتنی است، بیست و چهارمین همایش سالانه بین‌المللی مهندسی مکانیک ایران هفتم تا نهم اردیبهشت‌ ماه ۹۵ در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا