دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری پایان یافت

از مهمترین بخش های این کنفرانس سه روزه می توان به مسابقه تجاری سازی فناوری در استارتاپ‌های حوزه فناوری اطلاعات با عنوان تی استارتاپ اشاره کرد. این رویداد با هدف شناسایی ایده‌های کارآفرینانه دانشجویان و نخبگان برگزار و به ۴ طرح برتر از میان ۱۴ طرح راه یافته به مرحله نهایی جوایزی اهدا شد.

مسابقه تجاری سازی فناوری در استارتاپ‌های حوزه آی تی عصر روز یکشنبه سوم اسفندماه ۹۳ در نخستین روز از دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری با حضور دکتر صدیق، رئیس پارک فناوری دانشگاه تهران، دکتر حبیبا، معاون حقوقی پارک فناوری دانشگاه تهران، مهندس کاظمیانفر و مهندس خوشدل از مدیران رسانه ملی، مهندس یاسر منتظری، مسئول ارتباط با رسانه‌ها و دکتر رادمند مدیر تأمین مالی توسعه طرح‌های کی‌سان در سالن آمفی تئاتر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد.
 
در این مسابقه از میان ۴۰۰۰ پیامک ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس، تعداد ۳۰۰ نفر در سایت www.Tstartup.ir  ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۷۱ گروه از آنها ایده خود را ارائه دادند. پس از بازنگری این ایده‌ها، ۶۹ گروه به مرحله بعدی راه یافتند و در نهایت ۱۴ گروه انتخاب شدند و در روز مسابقه از ایده خویش دفاع کرده و به سؤالات داوران درباره طرح‌های خود پاسخ دادند و در نهایت ۴ ایده توسط داوران مسابقه برگزیده شدند که به هر کدام ۳ عدد سکه تمام بهار آزادی اهدا شد. 

هیئت داوران مسابقه شامل مهندس خسرو سلجوقی، دکتر فربد رزازی، دکتر فاطمه ثقفی، مهندس مصطفی انوشه، مهندس سید محمد مدنی خوانساری و مهندس رضا قهرمانی بودند که چهار ایده استارتاپی برتر مسابقه را به‌ترتیب اینستاچاپ، گفتاک، ای‌سمینار و پایش علائم حیاتی معرفی کردند. 

همچنین به ۱۴ ایده‌ای که به این مرحله راه یافتند لوح تقدیر به همراه هاست رایگان یکساله اهدا شد و به تمام ایده‌هایی که از آغاز در این مسابقه ثبت نام کردند قول مساعدت و شناساندن آنها به شرکت‌های مرتبطی که تمایل به حمایت از این ایده‌ها داشته باشند، داده شد تا بتوانند ایده‌های خویش را به ثمر برسانند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا