همایش تبیین راهکارهای توسعه شبکه توزیع محتوا بر بستر شبکه ملی اطلاعات

به گزارش ایسنا، در این همایش دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر خوانساری رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس جهانگرد رییس سازمان فناوری اطلاعات و همچنین پروفسور راجکومار بویا از دانشگاه ملبورن به عنوان سخنرانان کلیدی حضور خواهند داشت و سخنرانی‌های خود را در خصوص مسائل مختلف حوزه شبکه‌های توزیع محتوا ارائه می‌کنند.

این همایش با هدف بیان چالش‌ها و راهکارهای پیاده سازی، راهکارهای مشارکتی دولت با ذینفعان شبکه توزیع محتوا، تبیین خدمات و کسب و کارهای مرتبط با شبکه‌های توزیع محتوا، ارزیابی هزینه و فایده ایجاد شبکه‌های توزیع محتوا در ایران و بررسی راه حل‌های موجود در شبکه‌های توزیع محتوا برنامه‌ریزی شده است.

بر اساس اعلام کمیته برگزاری همایش، از برنامه‌های این همایش می‌توان به رونمایی از CDN مراکز داده استانی اشاره کرد. همچنین کمیته برگزاری همایش درصدد است با برگزاری برنامه‌هایی شامل چهار پنل تخصصی مرتبط با شبکه‌های توزیع محتوا و هشت کارگاه آموزشی کوتاه‌مدت، شرکت‌کنندگان علاقه‌مند در این همایش را با آخرین فناوری‌ها و دستاوردهای فنی در زمینه شبکه‌های توزیع محتوا آشنا کند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.nin-hamayesh.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا