همکاری با سازمان نظام صنفی رایانه ای برای جذب متخصصین ایرانی خارج از کشور

 سورنا ستاری روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه نمایشگاه الکامپ 21 همچنین از فعالیت دو هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور خبر داد و گفت: فروش این شرکت ها به بیش از هفت هزار و 600 میلیارد تومان رسیده است.
ستاری معافیت های مالیاتی، گمرکی و سربازی را از جمله مزایای شرکت های دانش بنیان اعلام کرد و افزود: شرکت های دانش بنیان با بهره گیری از این مزایا می توانند در توسعه محصولات دانش بنیان با کیفیت مناسب نقش مهمی داشته باشند.
وی با اشاره به این که تعدادی از شرکت های فعال در حوزه ICT و IT با ضوابط تاسیس شرکت های دانش بنیان آشنا نیستند، گفت: این گونه شرکت ها در همه شهرها به خصوص کلانشهرها می توانند از این مزایا برای پیشبرد اهداف خود بهره ببرند.

** ایران پنجمین تولیدکننده مهندس در جهان است
ستاری با اشاره به این که ایران پنجمین تولید کننده مهندس در جهان است، گفت: کشور ما معادل کشور آمریکا مهندس به بازار عرضه می کند و سالی 250 هزار فارغ التحصیل در رشته مهندسی داریم که بخش عمده ای از آنها می توانند در IT مشغول به کار شوند.
وی کاهش هزینه ها، ارائه سرویس های مناسب و افزایش سطح دسترسی را از جمله مزایای IT و ICT اعلام کرد و گفت: موضوعات متعددی از جمله تجارت را می توان در این حوزه به سرانجام مطلوب رساند.
وی با اشاره به این که جهت گیری کشور حمایت از فناوری داخلی است، گفت: ایجاد اشتغال و ارتقای سرویس از جمله فعالیت های دست اندرکاران این حوزه است که با تمام توان و تلاش در حال انجام می باشد.
بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ 23 آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران فعالیت خود را آغاز کرد و امروز (26 آذرماه) به فعالیت خود پایان می دهد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا