دولت و مجلس از سیاست های وزارت بهداشت حمایت کنند

 درمان و آموزش پزشکی، دکتر 'محمود جباروند' که به منظور مشارکت در ارایه خدمات چشم پزشکی کاروان نورآوران سلامت در منطقه محروم نردین شاهرود حضور یافته است، افزود: در صورت اعمال حمایت های لازم، وزارت بهداشت می تواند سیاست های خود را که مبتنی بر محرومیت زدایی از مردم و نقاط محروم کشور است، در تمام رشته های پزشکی عملی کند تا مردم از نعمت سلامتی که یک حق طبیعی برای آنهاست برخوردار شوند.
وی ادامه داد: از این رو، لازم است تمامی مسوولان همدلی و همکاری داشته باشند و از یکدیگر در راستای حفظ منافع نظام و مردم حمایت کنند. 
جباروند، طرح نورآوران سلامت را حرکتی بسیار مناسب در راستای محرومیت زدایی عنوان کرد و گفت: با مجموعه اقداماتی که در این طرح خیریه انجام می دهیم، مردم نیازمندی که در نقاط محروم کشور زندگی می کنند از نعمت بینایی برخوردار می شوند.
وی افزود: امکاناتی که در طرح نورآوران سلامت ایجاد شده از نظر تجهیزات، نیروی انسانی و تبحر اساتیدی که در آن حضور فعال دارند، سبب شده است تا کیفیت اعمال جراحی و نتایج آن، موفقیت بسیار بالایی داشته باشد.
جباروند یادآور شد: در این طرح به همکاری بیشتر چشم پزشکان و مشارکت خیرین نیاز داریم تا در مناطق مختلف کشور به ویژه در نقاط محروم حاضر شویم و پاسخگوی نیاز مردم این مناطق باشیم.
وی با بیان اینکه ارایه خدمات به مردم محروم انرژی بخش است، گفت: بارها اتفاق افتاده است که زمان زیادی را صرف انجام اعمال جراحی می کنم اما به دلیل دعای خیر مردم که به انسان انرژی می دهد، به هیچ عنوان احساس خستگی نمی کنم.
به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت،جباروند افزود: اگر کاری برای رضای خدا انجام شود، خدا نیز از آن کار خیر پشتیبانی می کند و به انسان قدرت می دهد بنابراین افرادی که در امور خیریه مشارکت دارند باید تنها با هدف رضای خدا کار کنند که رضایت خداوند بالاترین پاداش است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا