یازدهمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی اقتصاد و مدیریت شهری منتشر شد

یازدهمین شماره پیاپی فصلنامه علمی- پژوهشی اقتصاد و مدیریت شهری امروز منتشر شد. در شماره تابستان 1394 این فصلنامه 9 عنوان مقاله با محوریت اقتصاد و مدیریت شهری منتشر گردیده است. به‌کارگیری الگوی برنامه‌ریزی آرمانی در تخصیص بهینه بودجه عمرانی در شهرداری اصفهان، ارزیابی قابلیت‌های بازآفرینی پیاده‌راه‌های گردشگری از منظر توسعه پایدار شهری، تحلیل فضایی سطوح برخورداری مناطق کلان‌شهر تهران از منظر اقتصاد شهری، تبیین نقش سرمایه فکری در گرایش به رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بانک شهر، راهبردهاي تأمين منابع مالی پايدار شهرداري تهران در برنامه پنج‌ساله با تأكيد بر سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتي، تدوین الگوی اثربخش انتقال یادگیری در راستای بازگشت سرمایه در توسعه منابع انسانی با تأکید بر مدیریت شهری، سنجش میزان رضایت مسافران از سیستم اتوبوس‌های تندرو شهری در کلان‌شهر تبریز با تأکید بر مدل‌های پیش‌بینی‌کننده، طراحی مدل تعاملی امنیت ادراک‌شده و اعتماد شهروندی و تأثير آنها بر پذیرش بانکداری اینترنتی و  عوامل مؤثر بر مشارکت بخش خصوصی به عنوان رهیافتی در تأمین منابع پایدار مالی پروژه‌هاي شهرداري عناوین مقالات علمی پژوهشی مندرج در یازدهمین شماره فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری است.

لازم به ذکر است اشاعه و گسترش دانش اقتصاد و مديريت شهري،  انتشار يافته‌ها و نظريات جديد در این حوزه،  نشر پژوهش‌هاي حوزه مرتبط و  فراهم آوردن زمينه تبادل آرا در مسائل وابسته به اقتصاد و مديريت شهري از جمله مهمترین اهداف این فصلنامه علمی پژوهشی است.

فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری داراي درجه علمي- پژوهشي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري است و در پايگاه‌ استنادي بین‌المللی ISC و پايگاه‌هاي استنادي سراسریSID، RICeST، Magiran، Noormags و Ensani نمايه شده است. همچنین پايگاه تخصصی  Econlit  وابسته به انجمن علمی اقتصاد آمريکا که يکی از معتبرترين انجمن هاي اقتصادی بين المللی محسوب می شود در شماره ژوئن خود به معرفی 12 مجله معتبر دنيا پرداخت که فصلنامه علمی پژوهشی اقتصاد و مديريت شهری نيز در ميان آنها قرار داشت.

 انجمن علمی اقتصاد شهری ایران که در سال 93 به عنوان انجمن علمی برتر گروه علوم انسانی مورد تقدیر رئیس جمهور قرار گرفت به ریاست دکتر حسین محمدپورزرندی صاحب امتیاز و سید محسن طباطبایی مزدآبادی مدیرمسئول این فصلنامه علمی – پژوهشی است. مهدي صادقي شاهداني نیز سردبیری این فصلنامه را برعهده دارد.  علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند به سایت های iueam.ir  و iuea.ir  مراجعه کنند. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا