دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی ورامین – پیشوا 125مقاله در ISI ثبت کرده اند

حسینعلی شیبانی روز دوشنبه در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان گروه زیست شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین و پیشوا که در سالن همایش های دانشکده کشاورزی این واحد دانشگاهی برگزار شد اظهار کرد: هم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین در بخش خروجی پژوهش خود توانسته 125 مقاله در ISI به ثبت برسانند.
به گفته وی در بخش داخلی نیز اساتید و کارکنان اداری توانسته اند 330 مقاله را به چاپ برسانند. 
وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا با توجه به سیاست های علم و فناوری کشور نسبت به ایجاد شرکت های دانش بنیان اقدامات مؤثری صورت داده است .
شیبانی با تأکید بر لزوم ارتباط موثر دانشگاه ها با مراکز مختلف صنعتی و تولیدی کشور گفت: زمانی اثر بخشی ادامه تحصیل دانشجویان در جامعه نمایان می شود که ارتباط سازنده میان دانشگاه و مراکز اجرایی و صنعتی مختلف وجود داشته باشد، به این منظور تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا با ادارات مختلف و مراکز فرهنگی به امضا رسیده تا بتوان ازعلم و تخصص دانشجویان در توسعه فعالیت های مختلف اقتصادی و فرهنگی استفاده کرد.
وی افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی ورامین – پیشوا با ارائه بیش از 90 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی به عنوان یکی از مراکز علمی فعال و پویا در منطقه جنوب شرق استان تهران خدمات آموزشی خود را به دانشجویان ارائه می دهد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا گفت: این واحد دانشگاهی با جدیت به دنبال توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی است چرا که از این طریق می توان گام های اساسی در جهت ارتقای سطح علمی جوانان این منطقه برداشت.
شیبانی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا به منظور تکمیل رشته های تخصصی ، ازمهرماه امسال 20 رشته جدید به متقاضیان ادامه تحصیل ارائه می کند که از این تعداد 15 رشته کارشناسی ارشد و پنج رشته در مقطع دکتری خواهد بود.
وی با تبریک به دانشجویانی که با موفقیت دوره تحصیل خود را سپری کرده اند اظهار کرد: جشن فارغ التحصیلی پایان کار نیست و این آغازی برای شروع مرحله مهمی از زندگی است تا از علم و تخصص خود در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا