شرکت ساخت قطعات رباتیک در مازندران فعال است

 علی معتمدزادگان امروز در حاشیه برگزاری هشتمین جشنواره رباتیک روبوکاپ که در مجتمع دانشگاهی امام محمدباقر (ع) مرکز مازندران برگزاری شد، اظهار کرد: مسابقات رباتیک در سطح دانش‌آموزی است که حدود ۱۶۰ شرکت‌کننده از استان‌های مازندران و قزوین در این جشنواره حضور دارند.وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در رشته‌های مختلف رباتیک به رقابت می‌پردازند، افزود: همزمان با برگزاری مسابقات، رباتیک‌های جدید طراحی شده که آماده توزیع در بازار است، معرفی می‌شوند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران دلیل میزبانی هشتمین دوره جشنواره رباتیک روبوکاپ را استقرار شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری دانست و بیان کرد: محصولات شرکت سازنده قطعات رباتیک به دبی و به‌زودی به ترکیه هم صادر می‌شود.

این مسئول، متولی آموزش رباتیک دانش‌آموزی را آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری دانست و گفت: برگزاری مسابقات ربایتک نیازمند فضای مناسب است که سال گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و امسال در دانشگاه امام محمدباقر (ع) برگزار شد.معمتدزادگان افزود: مسابقات رباتیک روبوکاپ در سطح ملی ۱۹ و ۲۰ شهریور امسال در استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی سطح شرکت‌کنندگان مازندرانی را در مسابقات رباتیک روبوکاپ نسبت به سایر استان‌ها بالا دانست و تصریح کرد: شرکت ساخت قطعات رباتیک در مازندران فعال است و توانست در آموزش رباتیک دانش‌آموزی موفق باشد.رئیس پارک علم و فناوری مازندران با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم ما آشنا کردن دانش‌آموزان به فناوری و کارآفرینی در سطح مخاطبان مدرسه‌ای است، خاطرنشان کرد: فناوری حوزه دانش‌آموزی از طریق پارک علم و فناوری توسعه می‌یابد.

به گزارش ایسنا، معتمدزادگان در پایان گفت: شرکت‌های دانش‌بنیانی که در حوزه علم و فناوری فعالیت می‌کنند از حمایت پارک علم و فناوری بهره‌مند می‌شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا