برگزاری دهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات در چین

به گزارش سیناپرس، دهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات در کشور چین  به میزبانی شهر شنژن واقع در استان گوانگ دونگ در جنوب چین در حال برگزاری است.

این نمایشگاه از دیروز، ۱۶ آگوست برابر با ۲۵ مرداد، آغاز به کار کرده و بیش از هزار و چهار صد شرکت مختلف فعال در این حوزه، جدیدترین دستاوردهای خود در ارتباط با فناوری اطلاعات را معرفی می کنند. این نمایشگاه بزرگ، در وسعت ۱۰۰ هزار متر مربع ، فرصتی ایده آل برای بازدیدکنندگان و مراکز دولتی و خصوصی برای آشنایی و بهره مندی از این فناوری ها محسوب می شود. 

بر اساس گزارش های منتشر شده در این رابطه،  فناوری های وسایل نقلیه بدون راننده به طور خاص در دهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات مورد توجه قرار داشته و علاوه بر آن، فناوری های جدیدی همچون دکمه های هوای غیر تماسی برای آسانسور و صفحه نمایش لوله نیکسی نیز برای نخستین بار معرفی شده اند. 

به گزارش سیناپرس، از جمله بخش های ویژه این نمایشگاه می توان به کامیون های سنگین مبتنی بر سوخت هیدروژنی اشاره کرد که فاقد هر نوع آلاینده جوی بوده و پیش بینی می شود آینده صنعت حمل و نقل و ترانزیت کالا را متحول کنند. بخش هواپیماهای بدون سرنشین نیز از جمله بخش های بسیار جذاب و مورد توجه در نمایشگاه فوق محسوب می شود.
در این گزارش تصویری شاهد بخش های مختلف این رویداد مهم در دنیای فناوری اطلاعات هستید.

مترجم: نیروانا محمدحسینی
منبع: english.news.cn
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا