منشا غیر زمینی بشقاب پرنده ها قابل اثبات نیست

به گزارش سیناپرس، اسکات بری، معاون مدیر اطلاعات نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا ساعاتی پیش اعلام کرد که گفت که گروه ضربت پدیده های ناشناس هوایی پنتاگون (UAP)  حدود ۴۰۰ گزارش از رویت بشقاب پرنده و اشیا ناشناس پرنده دریافت کرده است که هیچ کدام شامل شواهد شناخته شده ای از حیات فرازمینی نبوده است.

اظهارات بری در خلال یک جلسه استماع کمیته منتخب دائمی مجلس نمایندگان در مورد اطلاعات حوزه بشقاب پرنده ها بیان شد. این جلسه، اولین جلسه استماع کنگره در مورد پدیده های ناشناس هوایی که بیشتر به عنوان بشقاب پرنده شناخته می شوند بود که از سال ۱۹۶۹ برگذار شده است. 

این افسر ارشد ارتش ایالات متحده تاکید کرد: ۱۴۴ مشاهده ناشناس هوایی گزارش شده از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۲۱  به حدود ۴۰۰  مورد افزایش یافته است. از زمان انتشار گزارش کارگروه پدیده های ناشناس هوایی در ژوئن ۲۰۲۱، تعداد بیشتری از افراد مایل به این موضوع علاقه مند شده اند.

اسکات بری در پاسخ به سوالات نمایندگان با صراحت تاکید کرد که هیچ یک از ۴۰۰ مورد مشاهده شده، شواهدی از حیات فرازمینی نداشته است.

به گزارش سیناپرس،این مقام اطلاعاتی نیروی دریایی آمریکا همچنین توضیح داد که بسیاری از مردم پدیده های حسی را با هواپیماهای فرازمینی اشتباه می گیرند. او برای نشان دادن نظر خود، ویدئویی از هواپیماهایی مثلثی شکل که در جو معلق بود را به اعضای کمیته نشان داد. او گفت که معلوم شد این اشیاء مرموز در حقیقت خطای دید در ابزارهای تشخیص هستند.
در این میان نکته جالب توجه، این است که به گفته بری، دانشمندان و مقامات امنیت ملی نمی توانند دلیل برخی از مشاهدات دیگر را توضیح دهند.

وی در رابطه با مساله فوق گفت: نمی‌توانم به چیزی اشاره کنم که قطعاً ساخته دست بشر نیست، اما می ‌توانم به تعدادی از حوادث اشاره کنم که حل‌ نشده باقی مانده ‌اند.

به گزارش سیناپرس، این موضوع با واکنش برخی نمایندگان مجلس آمریکا مواجه شده و آن ها تاکید کردند که سیاست‌هایی وجود دارد که اطمینان حاصل کنیم درباره چیزهایی گزارش نمی ‌دهیم که ممکن است پلتفرم توسعه  یک فناوری مخفی توسط آمریکا باشد.

این جلسه استماع تاریخی کنگره تقریباً دو ساعت قبل از تشکیل جلسه غیرعلنی به طول انجامید و رهبری کمیته خواستار شفافیت بیشتر دولت ایالات متحده در مورد پدیده های ناشناس هوایی شد.

مترجم: احسان محمدحسینی
منبع: theepochtimes
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا