همدان آماده برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاترکودک و نوجوان می‌ شود

به گزارش سیناپرس، دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در این جلسه با تأکید بر تجربیات ارزشمند استان همدان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برنامه‌ریزی برای حفظ سلامت هنرمندان و مخاطبان در کنار هم‌اندیشی و هم‌افزایی در راستای برگزاری کیفی، منظم و با برنامه؛ در جشنواره بیست و هفتم ضروری است.

امیر مشهدی عباس با اشاره به پتانسیل‌ ها و فضاهای تبلیغاتی استان همدان و جشنواره، خواستار کارشناسی و ارزیابی دقیق ظرفیت‌ها برای جذب حامیان مالی با هدف ارتقای سطح کیفی و تبلیغی جشنواره شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در حوزه تئاتر ملل ضمن در نظر گرفتن همه شرایط، گروه‌های حرفه‌ای با آثار ارزشمند، با کیفیت و تاثیرگذار در حوزه تئاتر کودک و نوجوان را به جشنواره دعوت کنیم؛ خاطرنشان کرد: همه برنامه‌ریزی ها بر اساس توافقنامه جشنواره انجام شده و امیدواریم با تعامل بین مسئولان در استان و مرکز، جشنواره‌ای با کیفیت قابل توجه برگزار کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان هم در ادامه جلسه با توجه بر برگزاری جشنواره درگستره بین‌المللی؛ درخصوص اهتمام ویژه نسبت به اهمیت جایگاه جشنواره و انتظارات اهالی تئاتر، صاحبنظران و مردم هنردوست همدان تاکید کرد.

احمد رضا احسانی با بیان اینکه در خصوص امکانات، همدان از سایر استان‌ها چیزی کم ندارد و در زمینه زیرساخت‌های فرهنگی جزو استان‌های سرآمد است؛ تصریح کرد: سالن‌های اجرا در همدان شرایط مناسبی دارند؛  بخشی از این سالن‌ ها همچون سالن مجتمع فرهنگی هنری بوعلی‌ سینا و سالن مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی به تازگی تعمیر، تجهیز و به روز رسانی شده و مجتمع فرهنگی هنری شهید مظاهری مریانج هم در این دوره به ظرفیت‌های همدان اضافه شده است.

وی با  تأکید براینکه سطح کیفی جشنواره باید از سال های گذشته بالاتر باشد؛ خاطرنشان کرد: این جشنواره مطالبه مسئولان، هنرمندان، اهالی رسانه و همه مردم همدان است، این شهر به عنوان دبیرخانه دائمی شناخته می‌شود؛ بنابراین نقش استان در برگزاری جشنواره باید جدی‌ تر دیده شود و صرفاً به عنوان مجری به استان نگاه نشود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا