تیگوان هیبریدی 2022 را ببینید

به گزارش سیناپرس، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت فولکس واگن، محصول جدید تیگوان این کمپانی در سه مدل life، Elegance و R-Line معرفی شده است. این محصولات به امکانات خوبی مجهز بوده و دارای ویژگی‌هایی مانند سیستم تهویه مطبوع سه منطقه‌ای، کروز کنترل تطبیقی و سنسورهای پارک جلو وعقب هستند. 

پیشرانه تیگوان متشکل از یک موتور بنزینی ۴/۱ لیتری TSI است که در هماهنگی با یک موتور الکتریکی و به کمک گیربکس اتوماتیک شش سرعته ، با کیفیت بسیار مناسبی عمل می کند. محصول جدید فولکس واگن دارای قدرت قابل توجه ۲۴۲ اسب بخاری است و می تواند طی هفت و نیم ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

در هنگام رانندگی با حالت الکتریکی این خودرو می توانید به کمک انرژی ذخیره شده در باتری لیتیوم یونی ۴/۱۰ کیلووات ساعتی آن و با سرعت ۱۲۸ کیلومتر در ساعت می تا حدود ۵۰ کیلومتر رانندگی کنید، البته اگر سرعت شما در هنگام رانندگی با موتور الکتریکی کمتر باشد، مسافت بیشتری را می توانید بروید.

این خودرو دارای سیستم تعلیق و فرمانی دقیق و آسان بوده و تجربه یک سواری نرم برای یک خودروی شاسی بلند را به مسافرانشان ارائه می دهد. به گزارش سیناپرس، از جمله نکات مثبت این اس یو وی آلمانی می توان به ابعاد نسبتا کوچک آن اشاره کرد که این خودرو را برای رانندگی شهری و تردد در معابر با عرض کم مناسب می کند. از سوی دیگر رانندگی با این خودرو تقریبا با حداقل تولید صدا بوده و آرامش مناسبی برای سرنشینان از این نظر فراهم می کند.

محفظه سرنشینان عقب تیگوان 2022 با توجه به ابعاد بیرونی نسبتاً جمع و جور این خودرو ، جادار بوده و فضای صندوق عقب مناسبی دارد. در خاتمه گفتنی است به نظر می رسد این خودرو مطابق با استانداردهای معمولا با کیفیت بالای فولکس واگن، با رنگ براق و پنل بسیار دقیقی ساخته شده است.

به گزارش سیناپرس، در این گزارش تصویری می توانید بخش های مختلف بیرونی و داخلی تیگوان ۲۰۲۲ را مشاهده کنید.

مترجم: تاصر پور قدیمی
منبع: autocar

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا