سیناپرس، ایسنا و ایکنا رسانه های وزن دار کشور هستند

به گزارش سیناپرس؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها؛ ضمن بازدید از مجموعه پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی با اشاره به چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار سیناپرس درباره فعالیت رسانه های منصوب به جهاد دانشگاهی گفت: خداروشکر مجموعه فعالیت های رسانه ای جهاد دانشگاهی در موضوعاتی که ورود کرد، فعالیت های ارزنده ای داشتند و بسیار اثر گذار بودند که خوشبختانه یکی از  مجموعه های جوان و سرآمد در این زمینه است. 

وی گفت: مجموعه رسانه های جهاد دانشگاهی از جمله خبرگزاری دانشجویی (ایسنا) و خبرگزاری قرآن (ایکنا) و خبرگزاری علم و فرهنگ (سیناپرس) جزء رسانه های وزن دار کشور محسوب می شوند که مرجع مطمئنی برای اطلاع رسانی هستند. امیدواریم که رسالت رسانه ای نمود بیشتری در  این رسانه ها پیدا کند.

رستمی با اشاره به فعالیت های پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی گفت: این مجموعه اقدامی نو و ایده جدیدی است که فعالیت های ارزشمندی را به ثمر می رساند.  بدون شک راهی نمانده تا به وضعیت مطلوبی که در بازار صنایع فرهنگی از آن انتظار داریم برسد. در کل اتفاق مبارک و شروع خوبی در تجاری سازی فرهنگ است. 
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا