تصاویری از افتتاحیه یورو ۲۰۲۰

 ویرجینیا راجی، شهردار رُم در مراسم افتتاح دهکده یورو ۲۰۲۰ گفت: این رویداد نمادی از بازگشت باشکوه رم به زندگی پس از شیوع ویروس کرونا است.

دسترسی به دهکده یورو ۲۰۲۰ در رم با خرید بلیت اینترنتی برای ۲ هزار نفر امکان‌پذیر خواهد بود. در این میدان صفحه‌های تلویزیونی بزرگی نصب شده و تمامی دیدار‌های یورو به صورت زنده پخش خواهند شد. همه بازدیدکنندگان باید ماسک داشته باشند و برای آن‌ها هنگام حضور در دهکده برنامه‌های سرگرم کننده نیز در نظر گرفته شده است.

ابتدا قرار بود یورو ۲۰۲۰ به میزبانی ۱۲ کشور برگزار شود، اما بلژیک و ایرلند جنوبی از لیست میزبان‌ها خط خوردند تا در نهایت این ۱۰ شهر میزبان مسابقات باشند: رم ایتالیا، باکو آذربایجان، کپنهاگ دانمارک، مونیخ آلمان، بوداپست مجارستان، آمستردام هلند، بخارست رومانی، سنت پترزبورگ روسیه، گلاسگو اسکاتلند و بالاخره بیلبائو اسپانیا.

مسابقات به این صورت خواهد بود که بازی‌های گروهی هر گروه در دو کشور برگزار می‌شود و از همین حالا هم مشخص است که مسابقات مراحل بالاتر در کدام کشور و ورزشگاه انجام خواهد شد. سه مسابقه نیمه‌نهایی و فینال در بریتانیا و ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود. میزبانی مرحله یک‌چهارم نهایی، اما به ۴ ورزشگاه المپیکو رم، آلیانس آرنا مونیخ، المپیک باکو و ورزشگاه گاز پروم سنت پترزبورگ واگذار شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا