بقای شرکت های دانش بنیان در گرو حمایت دولت

حیدر خاوری دهقان در گفتگو با خبرگزاری سیناپرس همدان ، اظهار کرد: شرکتهای خصوصی و دانش بنیان که در حوزه تولید فعالیت می کنند برای حفظ رقابت در بازار باید توسط دولت حمایت شوند و امیدواریم رئیس جمهور آینده به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

وی با بیان اینکه شرکت ماشین برزگر در حوزه طراحی، ساخت و تولید ادوات کشاورزی فعالیت می کند، تصریح کرد: با توجه به تورم و وضعیت اقتصادی موجود توان خرید کشاورزان برای  ادوات کشاورزی کاهش یافته و اقتصاد کشور به صورت زنجیروار به هم وابسته است.

خاوری دهقان ادامه داد: هنگامیکه مباحث کشاورزی بر روی فعالیت کشاورزان تاثیر بگذارد، به این ترتیب شرکتهایی که محصولات و ادوات کشاورزی را تولید می کنند، مشتری نداشته به این ترتیب نیروهای فعال در شرکتها باید تعدیل شوند، که انتظار می رود این موضوع مورد عنایت دولت آینده قرار گیرد.
وی با بیان اینکه شرکت ماشین برزگر در حال حاضر با ظرفیت 30 درصدی فعالیت دارد، گفت: این شرکت در حال حاضر 100 نفر نیرو دارد.
مدیرعامل این شرکت بر استفاده از محصولات داخلی برای حمایت از شرکتهای دانش بنیان تاکید کرد و گفت: این شرکت ها در صورتی می توانند فعالیت کنند، که مورد حمایت قرار گیرند همچنین توان رقابت در بازار را داشته باشند.

گزارش: نفیسه پاکیزه

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا