بازی Biomutant به زودی منتشر خواهد شد

حدود سه سال پیش در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۷، سازندگان بازی Mad Max و مجموعه Just Cause یک بازی اکشن نقش آفرینی جدید با حال‌وهوای پساآخرالزمانی معرفی کردند. استودیو Experiment 101 و شرکت THQ Nordic ادعاهای جسورانه و جاه طلبانه‌‌ی زیادی را درباره چگونگی روند ساخت این بازی جهان باز بیان کرده است.

بازی Biomutant در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۹ عرضه شود. پس از اینکه این بازی تأخیر خورد اما سازندگان بازه زمانی جدیدی برای عرضه این بازی مشخص نکردند. در نتیجه به‌دلیل تاخیرهای متعدد این بازی، میزان هیجان ناشی از عرضه‌ی این بازی اندکی کاهش یافت. بااین‌حال به نظر می‌رسد زمان انتشار این بازی در حال نزدیک شدن است.

طبق گفته‌ مدیرعامل استودیو THQ Nordic، کلمنس کروزر (Klemens Kreuzer)، بازی Biomutant فاصله زیادی تا عرضه‌ی خود ندارد. کروزر در گفت‌وگو با GamesIndustry زمان انتشار بازی Biomutant را «انتشار بسیار مهم» نامید و گفت که این بازی طی سه‌ماهه‌ی آینده منتشر خواهد شد. این بدان معنا است که بازی پیش از ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ (۱ آوریل ۲۰۲۱) منتشر خواهد شد. باتوجه‌به این بازه زمانی کوتاه، به نظر می‌آید که زمان اعلام تاریخ انتشار مشخص این بازی چندان دور نیست.

بازی Biomutant برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، پلی ‌استیشن 5، ایکس ‌باکس وان و ایکس ‌باکس سری ایکس عرضه می‌شود. مشخص نیست که اجرای این بازی روی کنسول‌‌های نسل بعد ازطریق قابلیت Backward Compatibility خواهد بود یا خیر. این بازی همچنین سیستم خریدهای درون برنامه‌ای نخواهد داشت.

منبع:زومیت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا