ضرورت الگوبرداری در جبهه فناوری از سردار سلیمانی

دکتر سعید سرکار در گفتگو با مهر اظهار کرد: هر کسی در عرصه و جبهه خودش باید بجنگد؛ سردار سلیمانی در جبهه‌ای که خودش فعالیت می‌کرد به عنوان یک فرد شاخص در عرصه جهانی و یک شخصیت ویژه واقعاً جنگید.

وی با بیان اینکه همه سردار سلیمانی را می‌شناختند، بیان کرد: تمام افراد حتی دشمنان برای شخصیت، توانمندی و مغز استراتژیک وی، احترام ویژه ای قائل بودند، گفت: سردار سلیمانی کارهایی انجام می‌داد که تصورش هم سخت بود و این به ذهن استراتژیک، تیزهوشی و مردمی بودن سردار سلیمانی بر می‌گشت.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی خودش همگام با سربازان در جبهه زندگی و مبارزه می‌کرد که این رویه بایستی در جبهه علم و فناوری الگوسازی شود.

وی خاطر نشان کرد: متولیان عرصه فناوری و دانش بنیان، مدیران و … که جریان دانش بنیان و توسعه فناوری کشور مدیریت و رهبری می‌کنند باید با فناوران همانند سردار سلیمانی رفتار کنند و با آنها رفیق باشند.

سرکار با تاکید بر اینکه نمی‌توان شاهد موفقیت در یک عرصه بود در حالی که از راه دور مدیریت می‌شود، اظهار کرد: باید مدیران در میدان مشکلات جبهه فعالیت خود حضور داشته باشند و با شناخت روحیات و مشکلات همان عرصه پیش بروند.

وی ادامه داد: ما باید بتوانیم روحیه‌ای که داریم را به فناوران منتقل کنیم.

وی افزود: اکنون، جنگ، جنگ اقتصادی است و ما در جبهه اقتصادی هم بایستی سردار سلیمانی را الگو قرار دهیم تا بتوانیم با حرکت جهادی اقتصاد دانش بنیان را که رکن اصلی اقتصاد مقاومتی است، جا بیاندازیم و به موفقیت‌های چشمگیری دست بیابیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا