دانشجوی دانشگاه هنر مقام اول رقابت بین المللی Tomorrow starts today را کسب کرد

از آثار راه یافته به این رقابت ۲۰ اثر جهت شرکت در نمایشگاه و داوری انتخاب شدند که مجموعه‌ی «بهشت پلاستیکی» اثر سعید اکبرنژاد موفق به کسب مقام نخست و دریافت جایزه ی Grand prix شد.

مجموعه «بهشت پلاستیکی» در ارتباط با زیست انسانی و تهدیدات تکنولوژیکی، می توان گفت تمرکز آثار این مجموعه بین بدن و فناوری است. بدن به عنوان یک رویداد فرهنگی تحت تأثیر فناوری قرار گرفته و به اعتقاد خالق این مجموعه آثار، چرخه ی زندگی پلاستیکی در بدن انسان ساخته می شود. زندگی بشر با بحرانی بزرگ روبرو است و در واقع این نقاشی ها آینده ای که هنوز رخ نداده است و چه بسا می توان با پیشرفت تکنولوژی تحقق آن را روز به روز بیشتر در زیست انسان های جهان مشاهده کرد را به تصویر می کشد.

در مجموعه «بهشت پلاستیکی» آزادی استفاده از پلاستیک به عنوان یک فن آوری تلقی می شود. که به همان اندازه که مفید و کارا است، سمی نیز هست. در حقیقت، آزادی  و حرکت آزادانه ی بشر امروزی توسط فناوری سلب شده است.

شایان ذکر است سعید اکبرنژاد متولد سال ۱۳۷۱ و دانشجوی ارشد رشته پژوهش هنر دانشگاه هنر، عضو انجمن SFS شهر لندن است. آثار او در جشنواره های بین المللی مختلف در آمریکا، انگلیس، فرانسه، لهستان، رمانی، هند و ایتالیا، موفق به کسب مقام  های مختلف شده و در مجلات معتبر به چاپ رسیده اند. اکبرنژاد لوح افتخار انجمن NAVS شیکاگو آمریکا را نیز در رزومه ی کاری خود دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا