راهی برای درمان عارضه‌های عصبی ناشی از کرونا

دکتر امین جهانبخشی؛ عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره برگزاری نهمین همایش علوم اعصاب گفت: این همایش نوزدهم، بیستم و بیست و یکم آذر به صورت مجازی و تصویری (وبینار) برگزار می‌شود و جدیدترین مباحث علمی مرتبط با علوم اعصاب در این همایش مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این همایش مهمانانی از خارج کشور همچنین استادان ایرانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند و تعدادی از همکاران هیأت علمی، پژوهشگران و دانشجویان حضور خواهند داشت که استادان و مهمانان خارجی سخنرانی‌هایی در همایش ارائه می‌کنند.
این عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: موضوع کرونا و علائم عصبی ناشی از آن در این همایش به صورت یک پیشخوان (پنل) تخصصی مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.
دکتر جهانبخشی با بیان اینکه علائم عصبی هرچند که جز علائم شایع ناشی از ابتلا به کرونا نیست، گفت: البته در بیش از ۱۰۰ مقاله منتشر شده در جهان مشخص شده است که افراد مبتلا به کرونا، علائم مختلف عصبی را ممکن است داشته باشند و بر همین اساس ما پیشخوان (پنل) ویژه‌ای را در این زمینه برای همایش طراحی کرده ایم.
دبیر علمی بخش بالینی همایش علوم اعصاب خاطرنشان کرد: درمان کرونا بیشتر بر اساس علوم پایه و ایمونولوژیک انجام می‌گیرد و اغلب نگاه درمانی به موضوع علوم اعصاب در زمینه کرونا نداریم البته می‌توان با استفاده از علوم اعصاب درمان عارضه‌های عصبی ناشی از کرونا را مد نظر قرار دهیم که این مسائل به صورت مفصل در نهمین همایش علوم اعصاب مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد و استادان برجسته نظراتشان را در این زمینه مطرح می‌کنند و به نوعی تبادل اطلاعات به صورت کامل انجام خواهد گرفت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا