کتاب‌فروشی شانزده افتتاح شد

کتاب‌فروشی «شانزده» هم‌زمان با هفته وحدت، عصر شنبه دهم آبان ماه، با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، دکتر سید محمدجواد شوشتری، معاون پشتیبانی، دکترعیسی علیزاده، معاون فرهنگی و برخی از مسئولان جهاددانشگاهی افتتاح شد.

این کتاب‌فروشی بیش از ۲۰ هزار عنوان کتاب با موضوعات گوناگون دانشگاهی و عمومی را عرضه خواهد کرد و با توجه به توسعه فضا، امکان برگزاری سلسله نشست‌های فرهنگی در زمینه‌ کتاب، برگزاری بخشی از مسابقه «کتاب سه‌دقیقه‌ای»، نشست‌های نقد و بررسی و ارتباط مستقیم مخاطبان با نویسندگان فراهم‌ شده است.
 
کتاب‌فروشی «شانزده» که پیش ‌از این به‌عنوان کتاب‌فروشی جهاددانشگاهی در خیابان انقلاب دایر بود با تغییرات صورت گرفته به «شانزده» تغییر عنوان داد که از دو تاریخ مهم یعنی شانزدهم آذرماه؛ روز دانشجو و شانزدهم مردادماه؛ روز تشکیل جهاددانشگاهی الهام گرفته ‌شده است.

در پایان این مراسم که با بازدید دکتر طیبی از بخش‌های گوناگون آن همراه بود، تعدادی از دست‌اندرکاران راه‌اندازی این کتاب‌فروشی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شدند.

این کتاب‌فروشی در نشانی تهران، خیابان انقلاب, بین چهاراه ولیعصر و فلسطین جنب پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاددانشگاهی دایر است.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا