برگزاری جلسه هم اندیشی شرکت های مستقر در پارک ملی علوم و صنایع فرهنگی

این جلسه با حضور دکتر علی حسنی- معاون پشتیبانی، دکترابراهیم نبیونی -معاون فناوری  و مهندس محمدرضاآقاجانی- مدیر توسعه نوآوری و کارآفرین  و مدیران شرکت های مستقر در پارک از 15 تا 30 شهریور 1399 در محل پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار شد.

معاون پشتیبانی پارک در این خصوص گفت: هدف از برگزاری این جلسات ؛ آشنایی بیشتر با فعالیت شرکت ها ، ارائه گزارش پیشرفت کار،  شرح نحوه فعالیت و کاربردی کردن محصول  و خدمات شرکت ها ، طرح چالش ها و بیان پیشنهادات مدیران شرکت ها برای کسب بهترین نتیجه است.
 در ادامه نیز معاون فناوری این مجموعه اظهار کرد: با توجه  به اینکه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی به عنوان تنها پارک تخصصی و موضوعی در حوزه صنایع فرهنگی است ، توجه به این حوزه با در نظر گرفتن ظرفیتهای موجود در عرصه های مختلف فرهنگی در سطح کشور و پیگیری رفع موانع و انجام اقدامات تسهیلگر برای شرکت ها به ویژه شرکت های خلاق به عنوان یکی از راه‌های توسعه کشور است.

همچنین در این جلسه مدیران شرکت ها  ضمن معرفی نوع فعالیت و محصولات تولید شده و خدمات ارائه شده  به طرح مشکلات و چالش های موجود در این حوزه  پرداختند و خواستار حمایت و پشتیبانی پارک ملی علوم و فناوری های نرم وصنایع فرهنگی برای پیشبرد اهداف و ارتقاء عملکرد شرکت  ها شدند.

در ادامه نیز گزارش فعالیت های انجام شده توسط پارک برای توسعه فعالیت ها از جمله تنظیم تفاهم نامه های همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی ، صندوق کارآفرینی امید به منظور پرداخت تسهیلات به شرکت ها به ویژه شرکت های دانش بنیان و خلاق ، برگزاری نشست های تخصصی ، ارائه مشاوره های تخصصی و کاربردی  ارائه شد.

همچنین از جمله نتایج برگزاری جلسات مشترک می توان به تشکیل کارگروه متشکل از نمایندگان پارک ، مدیران شرکت ها و نمایندگان کارگزاریهای تخصصی تعین شده  به منظور عارضه یابی مشکلات شرکت های مستقر در پارک اشاره کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا