افتتاح نخستین مرکز حرفه ای طلا و جواهر در مشهد

به هر میزانی که شاهد وجود حرفه ها و فعالیت های مختلف در یک شهر باشیم، به همان اندازه می ‌توان از آن شهر به عنوان یک شهر پیشرفته و در حال رشد و توسعه نام برد.

کشور ایران همواره در حال طی کردن مسیر رشد و توسعه است و شهرهای بزرگ این کشور مانند مشهد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و این کلان شهر نیز در حال توسعه و پیشرفت در زمینه های مختلف است.

در همین راستا شاهد افتتاح مراکز مختلفی در شهر مشهد هستیم که هر یک از این مراکز میزبان صاحبان حرفه و فعالیت خاصی هستند. یکی از جدیدترین مراکز در شهر مشهد، مرکز حرفه ‌ای طلا و جواهر است، با ما همراه باشید تا نگاهی به این مرکز انداخته و آن را به شما معرفی کنیم.

مرکز حرفه ای طلا و جواهر در مشهد

اگر به واسطه حضور در تور مشهد سری به این شهر زیبا زدید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از مجتمع طلا و جواهر پرنس در مشهد دیدن کنید. این مجتمع تجاری که در واقع مرکز طلا و جواهر شهر مشهد است همچون نگینی در شرق ایران باعث رشد و شکوفایی استان خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد شده است.

مجتمع طلا و جواهر پرنس مشهد که در قاسم آباد، بلوار اندیشه، نبش اندیشه ۹ واقع شده است، با داشتن واحدهای تجاری مختلف تبدیل به مرکز طلا و جواهر استان گشته است و از آن به عنوان قطب طلا و جواهر شرق ایران یاد می شود. این مجموعه در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و در سه طبقه بنا شده است و از آن به عنوان یکی از مجتمع‌ هایی یاد می ‌شود که از همان ابتدا برای اختصاص یافتن به صنف خاصی طراحی و ساخته شد.

نوع معماری، متراژ، ساختار واحدها و همین طور سیستم امنیتی استفاده شده در این مجتمع نشان می دهد که برنامه سازندگان این مجتمع از همان ابتدا اختصاص دادن واحدهای این مرکز به صنف طلا و جواهر شهر مشهد بوده است. مجتمع طلا و جواهر پرنس دارای ۵۳ واحد تجاری بوده و به شیوه ای طراحی شده است تا افراد بتوانند به راحتی در آن تردد کرده و خرید خود را در امنیت بالا انجام دهند.

اگر به دنبال یک مرکز برای خرید طلا و جواهر در شهر مشهد هستید، به شما پیشنهاد می‌ کنیم تا سری مجتمع پرنس زده، از این مرکز دیدن کنید و خرید خود را از این مجتمع خاص انجام دهید.

ایجاد فرصت شغلی تازه در مشهد

فعالیت در زمینه طلا و جواهر همواره جز صنف های پر درآمد و در عین حال خطرناک جامعه به شمار می‌ رود. ریسک نگهداری طلا و خرید و فروش آن همواره بالا بوده است و به همین دلیل، افراد بسیار کم و خاصی به سمت این کسب و کار رفته و فعالیت را در آن شروع می‌ کنند.

 با این حال با تاسیس مجتمع طلا و جواهر پرنس شاهد رشد این فضا در شهر مشهد هستیم، زیرا این مجتمع با ارائه امکانات مختلف امنیتی سعی کرده تا برای صنف طلا و جواهر حاضر در این مجتمع این فضای امن را به وجود آورد تا فعالین این حوزه بتوانند با خیال آسوده به فعالیت ‌های خود مشغول باشند.

یکی از دغدغه های همیشگی افراد فعال در صنف طلا و جواهر ایمنی و برقراری امنیت در کسب و کارشان است و مجتمع طلا و جواهر پرنس با ارائه امکانات مختلفی نظیر سیستم های امنیتی، نگهبانان مسلح، نگهبانان شیفت شب، درب هایی با قفل هوشمند، رمز عبور برای افراد، امکان رویت و شناسایی خودروها به هنگام ورود به پارکینگ، هوشمند سازی شیشه‌ های پیرامونی مجتمع و… سبب شد تا شاهد فضایی ایمن در این مجتمع باشیم. امنیت بالای فضای این مجتمع تجاری این امکان را به افراد علاقه مند به کار صنف طلا و جواهر می ‌دهد تا با خیال آسوده وارد حوزه صنف طلا و جواهر شده و از این فرصت شغلی ایجاد شده استفاده کنند.

آموزش در مرکز حرفه‌ای طلا و جواهر مشهد

در مجتمع طلا و جواهر پرنس امکانات مختلفی وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به فضای سبز، پارکینگ اختصاصی، سیستم اعلام سرقت هوشمند، سیستم اعلام و اطفا حریق، حضور نگهبانان مسلح، سیستم اضطراری برق و… اشاره کرد. با این حال ویژگی بسیار مهمی که این مجتمع را از دیگر بخش‌ ها و مراکز خرید و فروش طلا و جواهر در ایران متمایز کرده است، ایجاد فضایی برای آموزش در این زمینه است. در مرکز طلا و جواهر مشهد سعی شده تا به افراد آموزش های مختلفی در این حوزه داده شود تا اشخاصی که علاقه مند به فعالیت در صنف طلا و جواهر هستند، بتوانند به راحتی از این آموزش استفاده کرده و وارد این کسب و کار شوند.

حرف آخر

فعالیت در حوزه طلا و جواهر یکی از شغل های پر درآمد و خاص جامعه است و به همین دلیل توجه به این صنف برای مدیران یک شهر اهمیت بسیار زیادی دارد. از این رو شاهد افتتاح مرکز خرید و فروش طلا و جواهر در شهر مشهد هستیم. افتتاح این مرکز به نوبه خود باعث رشد و شکوفایی شهر مشهد شده است.

 از سوی دیگر گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند، با خرید از این مرکز طلا و جواهر سرمایه بسیار زیادی را وارد شهر مشهد کرده و به گردش چرخ اقتصاد این شهر کمک می ‌کنند. اهمیت افتتاح این مرکز بسیار زیاد بوده و می ‌توان در آینده شاهد اتفاقات هیجان انگیز و بسیار خوبی در شهر مشهد با افتتاح این مرکز باشیم که از مهم‌ ترین آن ها می ‌توان به ورود سرمایه به شهر مشهد و رشد اقتصادی این شهر اشاره کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا