دستگاه پدالی ضدعفونی‌کننده ساخته شد

سجاد رضایی، مدیر اجرایی این شرکت دانش‌بنیان در این خصوص گفت: این محصول با حذف تماس دست، تاثیر بسزایی در جلوگیری و انتشار بیماری کرونا دارد و علاوه بر آن فرآیند ضدعفونی‌کنندگی را تسریع می‌بخشد.

وی افزود: این دستگاه دارای یک پمپ قوی با عملکرد الکتریکی است که با فشار پا بر روی پدال دستگاه، محلول ضدعفونی‌کننده را روی دستان افراد اسپری می‌شود.

رضایی ادامه داد: مصرف پایین برق، صرفه‌جویی در مصرف مواد ضدعفونی کننده و نصب آسان و کم حجم بودن از جمله مزیت‌های این دستگاه است.

وی افزود: تمامی مراحل ساخت این دستگاه در یک شرکت دانش‌بنیان داخلی، با کیفیت بالا و هزینه تمام شده مناسب انجام گرفته است.

رضایی با اشاره به بازگشایی ادارات و خطر شیوع کرونا افزود: از آنجایی که برای کنترل کرونا در مراجعه افراد به سازمان‌ها و نهادها نیاز به ضدعفونی کردن دست وجود دارد، از این دستگاه می‌توان در بیمارستان‌ها، ادارت، بانک‌ها، مساجد، مطب‌ها، مدارس و رستوران ها استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه امکان تولید انبوه این دستگاه وجود دارد، ادامه داد: در مرحله اول سفارش‌گیری، چندین دستگاه به سازمان نظام پزشکی و بیمارستان‌ها، دانشگاه حکیم سبزواری، چندین رستوران و موسسه خیریه ارائه شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا