تصاویر تازه از گلکسی واچ ۳ با نمایشگر روشن منتشر شد

طبق گزارش جدیدی که از سوی یکی از حساب‌های کاربری فعال در توییتر به اسم «TechTalkTV» منتشر شده، بعد از آنکه کم و بیش با مشخصات سخت افزاری گلکسی واچ 3 آشنا شدیم، حال تصاویری از رابط کاربری آن در اختیار داریم که نشان می‌دهد ظاهرا تفاوت چندانی نسبت به نسل قبل نکرده و عملکردش همچنان به چرخش بزل دور نمایشگر متکی است. گفته می‌شود احتمالا این ساعت هوشمند همراه با سیستم عامل تایزن 5.5 روانه بازار خواهد شد.

سامسونگ گلکسی واچ 3 در دو سایز مختلف ۴۱ و ۴۵ میلی متری و با نام‌های SM-R840 و SM-R850 به بازار عرضه خواهد شد. این دو مدل به ترتیب نمایشگرهایی با ابعاد ۱.۲ اینچ و ۱.۴ اینچ خواهند داشت و هر دو از استاندارد IP68 (قابلیت مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر برای مدت ۱۰ دقیقه) و استاندارد نظامی MIL-STD-810G برخوردار خواهند بود.

این ساعت یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و مشابه با نسل قبلی از سنسور ضربان قلب با قابلیت پایش فشار خون و الکتروکاردیوگرام (ECG) بهره خواهد برد. ضمن اینکه باتری‌های در نظر گرفته شده برای گلکسی واچ 3 نیز به ترتیب از نوع ۲۴۷ و ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهند بود.

گفتنی است سامسونگ گلکسی واچ 3 احتمالا همراه با ایربادهای Buds Live TWS در ماه ژولای رونمایی خواهد شد، اما از طرفی هم شنیده شده این محصول همراه با گلکسی نوت 20، گلکسی زد فلیپ 5G و گلکسی فولد 2 در تاریخ ۱۵ مرداد ماه معرفی می‌شود. همچنین گفته شده محصولات جدید کره‌ای‌ها احتمالا از اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه قابل خریداری خواهند بود.

منبع:دیجیاتو

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا