امکان پرو مجازی لباس به کمک هوش مصنوعی

محققان در آمازون الگوریتم‌های هوش مصنوعی را معرفی کرده‌اند که در خرید لباس به افراد کمک می‌کنند. یکی از آن‌ها به شما اجازه می‌دهد که نتایج جستجوی خود را بهینه کنید. الگوریتم دیگر لباسی را پیشنهاد می‌کند که می‌تواند نزدیک به انتخاب مشتری باشد و الگوریتم آخر، تصاویر کاربر را تحلیل می‌کند و سپس نشان می‌دهد که لباس‌ها در صورت پوشیده شدن، چگونه به نظر می‌رسند.

مهندسان توصیح داده‌اند که برای ارتباط با هوش مصنوعی آمازون، کاربر می‌تواند از دیدگاه خود در فرمت متن با سطح مختلف جزئیات استفاده کند. برای مثال شاید یک مشتری به دنبال یک لباس رسمی‌تر باشد یا بخواهد لباسی با یقه متفاوت بخرد. در این هنگام هوش مصنوعی ویژگی‌های اصلی تصویر را حفظ می‌کند و تنها پارامترهای مدنظر کاربر را تغییر می‌دهد.

این سیستم توسط سه ورودی کار می‌کند که شامل تصویر منبع، واکنش متنی و تصویر هدف مربوط به فراخوان می‌شود. اطلاعات به صورت متوالی از سه زیرمدل عبور می‌کنند و در نقاط مختلف از فرایند، تصویر اصلی مطابق نظر کاربر تغییر می‌کند. آمازون اعلام کرده که سطح‌های پایین‌تر مدل مسئول خصوصیات ورودی سطح پایین‌تر مانند بافت و رنگ و سطح بالاتر مانند طول آستین هستند.

اصلاح بر اساس این سلسله مراتب، به آموزش سیستم برای کار با تغییرات متنی کمک می‌کند. هر انتخاب توسط یک مدل جداگانه با ۲ بخش اجرا می‌شود. محققان در نهایت خبر از این داده‌اند که هوش مصنوعی آمازون توانسته بر اساس بررسی‌ها تا ۵۸ درصد عملکرد بهینه‌تری در انتخاب لباس‌ها داشته باشد.

منبع:دیجیاتو

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا