اعطای گرنت فناورانه به ۸ رساله برتر حوزه فوتونیک

مسابقه "اعطای گرنت فناورانه اختصاصی به رساله‌های کاربردی مقطع دکتری در حوزه مهندسی مواد، ساخت و فوتونیک" با هدف تشویق و هدایت رساله‌های مقطع دکتری در حوزه‌های مرتبط با ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت و رفع نیازهای صنایع داخل کشور و تولید ثروت‌بخشی برگزار شد.

در این راستا رساله‌های مرتبط از دانشگاه‌های مختلف کشور چون صنعتی اصفهان، تبریز، آزاد اسلامی واحد نجف آباد، تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی، علم و صنعت ایران، علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، صنعتی شریف و کاشان تا پایان مهلت فراخوان به ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر و مواد پیشرفته معاونت علمی ارسال شد و رساله‌های دریافتی با توجه به شاخص‌های عمومی و الزامی مورد ارزیابی اولیه قرار گرفت.

بر اساس رای داوران ۸ رساله از دانشگاه‌های علم و صنعت ایران، صنعتی شریف، محقق اردبیلی، تربیت مدرس، آزاد اسلامی واحد نجف آباد، شهید بهشتی در بخش‌ مهندسی مواد و ساخت در محورهای توسعه فناوری در زنجیره تامین و ارزش مواد و تجهیزات پزشکی، توسعه فرایندهای ساخت و تولید و توسعه فناوری در زنجیره تامین و ارزش کاشی و سرامیک این مسابقه پذیرش شدند.

در این بین، رساله‌های منتخب مرتبط شرکت کردند. همچنین در بخش فوتونیک، محورهای رساله‌های منتخب توسعه سامانه‌های آنالیز و اندازه‌گیری فوتونیکی صنعتی و توسعه فناوری در زنجیره تامین و ارزش مواد و تجهیزات پزشکی بوده است.

در این رویداد به رساله‌های منتخب، گرنت تعلق گرفت.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا