بورینگ می تواند شعله آتش را تا فاصله 3 متری پرتاب کند

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،شاید با مشاهده تیتر این مطلب تعجب کرده باشید، ولی این موضوع حقیقت دارد. ایلان ماسک تایید کرده که شعله افکن بورینگ را در بازار به فروش می رساند. شرکت بورینگ که به دنبال حفر تونل در زیر زمین برای کاهش ترافیک در سطح شهر است، به تازگی یک اسلحه معرفی کرده است!

شعله افکن بورینگ را می توانید با قیمت 500 دلار پیش خرید کنید، البته هنوز اطلاعی از زمان عرضه این اسلحه در دسترس نیست و نمی دانیم چه زمانی می توان به آن دسترسی پیدا کرد. با پرداخت این مبلغ امن ترین شعله افکن در دنیا را خریداری می کنید. اگر این محصول برای شما امن محسوب نمی شود، می توانید با پرداخت 30 دلار یک کپسول آتش نشانی سفارش دهید.

شعله افکن بورینگ

ایلان ماسک اعلام کرده که 20 هزار شعله افکن بورینگ برای فروش عرضه خواهد شد. بر اساس گفته وی اداره دخانیات و سلاح گرم، فروش شعله افکن هایی که شعله آن ها تا فاصله کمتر از 3 متر پرتاب شود را قانونی می داند. شعله افکن بورینگ از این ویژگی بهره می برد و می تواند به صورت قانونی به فروش برسد.

ایلان ماسک در گذشته اعلام کرده بود که با فروش تمامی کلاه های تولیدی شرکت بورینگ، فروش شعله افکن خود را شروع می کند و حال او به قول خود عمل کرده است (ایلان ماسک سال 2018 را با سرمایه گذاری 1 میلیون دلاری در شرکت Boring شروع کرد). شاید جالب باشد بدانید که ایده ساخت تونل زیر زمینی زمانی به ذهن ماسک خطور کرد که در ترافیک معطل شده بود.

ماسک اعلام کرده بود که با اتمام فروش کلاه های بورینگ، فروش شعله افکن بورینگ را شروع خواهد کرد. حال سوال مهم این است که بعد از فروش تمام نسخه های تولیدی این شعله افکن، ایلان ماسک فروش چه محصولی را آغاز می کند؟

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا