دکتر شاهوردی سرپرست پژوهشگاه رویان شد

دکتر حمیدرضا طیبی رییس این نهاد، طی حکمی دکتر عبدالحسین شاهوردی را برای مدت سه سال به عنوان سرپرست پژوهشگاه رویان منصوب کرد.

دکتر شاهوردی متخصص جنین شناسی و هم اکنون عضو هیات امنای جهاد دانشگاهی است و مسوولیت معاونت پژوهشی و آموزشی رویان و فعالیت در این حوزه از بدو شکل گیری و تاسیس پژوهشگاه را در کارنامه دارد.
همچنین، دکتر طیبی در نامه ای جداگانه از تلاش ها و خدمات دکتر حمید گورابی در زمان تصدی مسوولیت ریاست پژوهشگاه رویان تقدیر و تشکر کرد.
پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی هشتم خرداد ماه سال 1370 به عنوان مرکز جراحی محدود با هدف ارایه خدمات درمانی به زوج‏های نابارور و پژوهش و آموزش در زمینه علوم باروری و ناباروری توسط زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی و گروهی از پژوهشگران و همکارانش در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی ایران تاسیس شد.
این پژوهشگاه در سال‏های 1377 و 1387 به ترتیب مجوز مراکز تحقیقات علوم سلولی و مرکز تحقیقات پزشکی تولید مثل را از شورای گسترش دانشگاه‏های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرد و آبان ماه 1388 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارتقای آن از پژوهشکده به پژوهشگاه رویان موافقت کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا