شما هم می توانید در مسابقات المپیک سامسونگ شرکت کنید

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،مسابقه دو کمپین بهترین باشیم در دو نوبت برگزار می‌شود. در نوبت اول شرکت کنندگان آقا و در نوبت بعد شرکت کنندگان خانم مسیر حدود ۴۲۰۰ متری مسابقه را دور دریاچه زیبای چیتگر خواهند دوید.

شرکت سامسونگ برای برگزاری هر چه بهتر سومین رویداد کمپین «بهترین باشیم» تمامی تمهیدات لازم مانند ایستگاه‌های آب و آتش‌نشانی را اندیشیده است.

نفرات اول هر مسابقه یک عدد تلویزیون QLED جدید سامسونگ را به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد. جوایز ارزنده دیگری نیز برای نفرات برتر این مسابقه در نظر گرفته شده است.

کمپین بهترین باشیم سامسونگ با هدف ارتقای روحیه خودباوری در میان عموم مردم کار خود را آغاز کرد. این کمپین اولین بار با حمایت از بهترین‌های حوزه موسیقی و هنر ایران و برگزاری کنسرت-نمایش سی با هنرنمایی همایون شجریان و سهراب پورناظری در مجموعه کاخ سعدآباد معرفی شد. این اثر با استقبال گسترده علاقه‌مندان به موسیقی و تئاتر  سی شب به روی صحنه رفت.

 بخش دوم این کمپین یک دورهمی خانوادگی آشپزی بود که روز ۲۰ شهریور ماه با حضور جمعی از خانواده‌ها در پردیس ملت تهران برگزار شد. در مسابقه آشپزی سامسونگ شرکت‌کنندگان در قالب اعضای یک خانواده به صورت تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. متشکرازاقدام خوب درجهت تشویق شهروندان به تندرستی وسلامت جسمی من علی اخوان وهمسرم صدیقه علی محمدی مایل به شرکت درمسابقه المپیک دوردریاچه چیتگرهستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا