صندوق حمایت از صنایع الکترونیک، دستگاه برتر وزارت صنعت شد

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی صحا، 14 دستگاه زیر مجموعه وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت به عنوان دستگاه برتر  ارزیابی جشنواره شهید رجایی وزارت صنعت، معدن و تجارت انتخاب و طی مراسمی لوح تقدیر خود را از دکتر شریعتمداری وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت و رییس ستاد جشنواره شهید رجایی دریافت کردند.
بر این اساس، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) با کسب بیشترین امتیاز دستگاه برتر در میان تمامی سازمان‌های زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت  معرفی و از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفت.
همچنین شرکت سهامی نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران حائز تقدیر شناخته شد.
از بین سازمان‌های صنعت ،‌معدن و تجارت استانی سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت کرمانشاه ، خراسان جنوبی و زنجان دستگاه برتر شناخته شده و سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان یزد نیز که در رشد عملکردی نسبت به سال قبل بیشترین امتیاز را داشته تقدیر شد.
‌همچنین معاونت طرح و برنامه ،‌ معاونت آموزش پژوهش و فناوری ، مرکز نوسازی و تحول اداری ، ‌اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و اداره کل پشتیبانی  و صندوق ضمانت صادرات ایران 14 دستگاه برتری بودند که لوح تقدیر خود را از وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت دریافت کردند.
گفتنی است دستگاه‌های برتر تقدیر شده در بین دستگاههای اجرایی وابسته و سازمانهای مستقل وزارت صنعت،معدن و تجارت و بر اساس ارزیابی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی مرتبط  با تعیین سازما‌ن‌های برتر در قالب جشنواره شهید رجایی سال 1396 توسط مراجع ذیربط مشخص و تقدیر شدند.
خاطرنشان می شود، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) در دولت یازدهم توانسته بیش از 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات مالی در قالب 323 قرارداد نمونه سازی، تولید نیمه صنعتی و صنعتی، تحقیق و توسعه در  حوزه الکترونیک، فناوری اطلاعات، اتوماسیون و IT به فعالان صنایع الکترونیک تخصیص دهد. به‌طوریکه این آمار در سال‌های 1394 و 1395 بیش از 80 درصد مجموع فعالیت صندوق در کل دوران فعالیت خود بوده است. این آمار رشد بیش از 130 درصدی اعطای تسهیلات مالی صحا به شرکت‌های صنایع الکترونیک در دولت یازدهم نسبت به مجموع سال‌های قبل از آن را نشان می‌دهد.
ضمانت‌نامه‌های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک بر اساس آخرین مصوبه هیئت دولت در آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی، جزء تضامین معتبر قلمداد می‌شود که در این زمینه، آمار عملکرد صندوق در حوزه ضمانت‌نامه‌های پیمان حاکی از رشد 200 درصدی صدور ضمانت‌نامه‌های صحا در دولت یازدهم نسبت به قبل از آن است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا