چهارمین نمایشگاه زیست فناوری افتتاح شد

این نمایشگاه که با هدف ترویج علم و فناوری با موضوع زیست فناوری، فراهم کردن فضای تبادل اطلاعات و تکنولوژی و ارتباطات دو جانبه شرکت‌های داخلی برگزار می شود، از 27 تا 29 شهریورماه جاری میزبان علاقمندان، اساتید و دانشجویان و شرکتهای فناور فعال در حوزه زیست فناوری است.

در چهارمین نمایشگاه زیست فناوری 261 شرکت حضور دارند که این تعداد در مقایسه با دوره قبل بیش از 63 درصد افزایش داشته است.
بخش های پزشکی، دارویی، کشاورزی، تجهیزات، صنعت، محیط زیست، رایانش زیستی، پروبیوتیک‌ها و نمایش طرح های برتر پژوهشی، مواد و تجهیزات، خدمات و سرمایه گذاری و دانش آموزی از جمله بخش های در نظر گرفته شده در این نمایشگاه است.
نمایشگاه شامل بخش‌های کشاورزی، سلامت، محیط زیست، پزشکی، مواد و تجهیزات، خدمات و سرمایه گذاری و دانش آموزی است.
در این دوره از نمایشگاه که با حضور 10 هیأت از کشورهای آلمان، ترکیه، گرجستان، هند، عمان، افغانستان، پاکستان، سریلانکا، لبنان و سنگال برای تعامل و همکاری با شرکت‌های دانش بنیان همراه است، فرصت‌های سرمایه گذاری، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، نشست محققان بیوتکنولوژی و زنجیره تجاری سازی برگزار می شود.
«جایزه زیست ایران» که از سوی ستاد توسعه زیست فناوری و با مشارکت فعالان این حوزه تعریف شده است، مهم‌ترین برنامه جنبی چهارمین جشنواره زیست‌فناوری است، این جایزه به 7 شرکت، 3 فناور، 3 پژوهشگر و یک مرکز رشدبرتر اعطا خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا