آدم‌های مشهور به چه میزان خواب در شبانه‌روز نیاز دارند؟

به گزارش سیناپرس به نقل از یک پزشک،حقیقت این است که هیچ رقم استانداردی در مورد میزان خواب وجود ندارد و تا حد زیادی این عدد، شخصی است. البته میزان متوسطی را به صورت زیر می‌شود ارائه کرد.


با این حال تغییر میزان نیاز به خواب می‌تواند منعکس‌کننده بیماری‌هایی باشد.برای مثال داشتن دوره‌های احساس انرژی بسیار زیاد، کم شدن نیاز به خواب و هم‌زمان احساس افزایش کارایی، ممکن است نشاندهنده یک دوره مانیا در یک شخص باشد.

برعکس، نیاز به خواب زیاد ممکن است، یکی از علایم افسردگی یا بیماری‌های غدد درون‌ریز باشد.میزان نیاز به خواب را البته تا اندازه‌ای می‌شود، تعدیل کرد. در افرادی که میزان نیاز به خوابشان خیلی زیاد است، ممکن است نیاز باشد، بررسی برای تغییرات عادات خواب و سبک زندگی یا حتی درمان دارویی صورت بگیرد.

در زمینه  عادات خواب، مشاهیر هم مثل آدم‌‌های عادی، بسیار متفاوت‌اند. در حالی که برخی از آنها نیاز به خواب کمی دارند، برخی هم باید ۸ ساعت کامل یا بیشتر بخوابند.

اشتباه است اگر تصور کنیم که با تقلید میزان نیاز به خواب کم برخی از مشاهیر، موفقیت آنها هم به نوعی سراغ ما می‌‌آید. چون موفقیت یا مدیریت خوب، چیزهایی چندعاملی هستند و فقط تحت تأثیر یک عامل منفرد قرار نمی‌گیرند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا