نیاز صنایع آزمایشگاهی به مواد شیمیایی تامین می‌شود

 تولید و بسته بندی مواد شیمیایی آزمایشگاهی یکی از لازمه‌های صنایع مشتری مواد شیمیایی است که توسط یکی از شرکت‌های فناور کشورمان با توانمندی فنی داخلی تولید می‌شود.

به گفته‌ی مدیرعامل قطران شیمی، تولید و بسته‌بندی مواد شیمیایی برای تامین نیاز به آزمایشگاههای تشخیص طبی وتحقیقاتی‌، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و مدارس که عمده مصرف کنندگان تولیدات این شرکت هستند،می باشد.
کامران معماری به تولید و بسته بندی مواد شیمیایی جهت مصارف آزمایشگاهی و مراکز آموزشی اشاره کرد و گفت: این شرکت با تولید کیت های آموزشی جهت مدارس در مقاطع مختلف آموزش را به عنوان یکی از گام‌های مؤثر ببرای بهبود کیفیت آموزش و پژوهش در دستور کار قرار داده است.
این فعال فناور، سکوبندی های آزمایشگاهی را یکی از خدمات ارائه شده توسط این شرکت عنوان کرد و گفت: بنابر کاربری آزمایشگاه ‚ سکوها به 5 نوع تولید و اجراء می شود و علاوه بر این تجهیزات شیشه‌آلات و تجهیزات نگهداری  با استانداردهای بین‌المللی توسط این شرکت تولید می‌شود.
همچنین، تولید تجهیزات دیگری تجهیزات آزمایشگاهی چون ترمومترها و هیدرومترها اشاره کرد و گفت: اندازه گیری وزن مخصوص یا چگالی نسبی و همچنین دمای مایعات و مواد شیمیایی با تجهیزات اندازه‌گیری می‌شود.
این فعال فناور نقش تجهیزات داخلی را بهبود کسیفی آزمایشگاه‌ها اثرگذار دانست و گفت: علاوه بر زمینه‌ای که تولید یا بومی‌سازی یک دستگاه آزمایشگاهی می‌تواند برای رشد اشتغال کشور فراهم کند را‌گشای بسیاری از چالش‌ها از جمله انجام آزمایش‌های کیفی خواهد بود

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا