دومین مدرسه تابستانی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی برپا می شود

 شبکه طب بازساختی و تحقیقات سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور ارتقای سطح علمی دانشجویان، فارغ التحصیلان و علاقمندان به مباحث سلول های بنیادی، پزشکی بازساختی و تکنیک های آزمایشگاهی مربوطه، دومین مدرسه تابستانی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی را برگزار می کند.

دومین مدرسه تابستانی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در روزهای ۷ تا ۱۱ مرداد ۹۶ به مدت ۵ روز در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

این دوره آموزشی به منظور ارتقای سطح علمی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی، رشته زیست شناسی و گرایش های مرتبط با آن برگزار می شود. در پایان دوره، گواهینامه معتبر شرکت در مدرسه تابستانی از طریق شبکه طب بازساختی و تحقیقات سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

در دومین مدرسه تابستانی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه حدود ۷۰ درصد مباحث به صورت تئوری و سخنرانی و ۳۰ درصد باقیمانده به صورت عملی، مشاهده آزمایشگاهی و شامل کشت و تمایز سلول های بنیادی و تکنیک های متداول سلولی و مولکولی خواهد بود. با توجه به محدود بودن ظرفیت دوره، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.

این برنامه به همت شبکه طب بازساختی و تحقیقات سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشکده پزشکی، دانشکده فناوری های نوین پزشکی برگزار می شود و هزینه ثبت نام دوره ۳۰۰ هزارتومان است که برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با لحاظ تخفیف ۲۵۰هزار تومان محاسبه می شود.

ریاست برنامه را دکتر علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه و ریاست شبکه طب بازساختی و تحقیقات سلول های بنیادی دانشگاه  علوم پزشکی شهید بهشتی به عهده دارد و دکتر آرش خجسته دبیر شبکه طب بازساختی و تحقیقات سلول های بنیادی دانشگاه نیز به عنوان نایب رئیس برنامه، دکتر عباس پیریایی دانشیار گروه علوم تشریحی و بیولوژی دانشکده پزشکی دبیر علمی، دکتر حجت اله عباس زاده استادیار گروه علوم تشریحی و بیولوژی دانشکده پزشکی دبیر اجرایی و دکتر معصومه جرجانی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه نیز دبیر افتخاری برنامه خواهند بود.

این دوره در تهران، بزرگراه شهید چمران، ولنجک میدان شهید شهریاری، بلوار دانشجو، بن بست کودکیار، دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سالن ابن سینا برگزار می شود و علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام می توانند به آدرس اینترنتی http://scnet.sbmu.ac.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا