نمایه‌سازی سومین مجله نانوی ایران در ISI

به گزارش ایسنا ،مجله Nanoanalysis از سال ۲۰۱۴ شروع به انتشار مقالات علمی در حوزه فناوری نانو از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی کرده است و به صورت سه شماره در سال به مدیر مسؤولی دکتر سید مهدی رضایت و  سردبیری دکتر مسعود درویش گنجی چاپ می‌شود.

افراد مطرحی در حوزه‌های تخصصی مختلف و از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی در هیات تحریریه مجله حضور دارند.

این مجله در حوزه‌های تخصصی نانومواد (Nanomaterials)، نانوداروها (Nanomedicine)، مطالعات محاسباتی (Computational Studies)، نانو شیمی (Nanochemistry)، سیستم‌های مهندسی نانو (Nano Engineered Systems)، نانوفتونیک (NanoPhotonics)، سیستم‌های نانو الکترومکانیکی، نانوالکترونیک (Nano-electromechanical Systems, Nanoelectronics) و فناوری نانو – دارورسانی هدفمند (Nanotechnology – Targeted Drug Delivery) اقدام به دریافت مقاله به صورت Original و Review کرده و در مدت زمان کوتاهی داوری آنها انجام می‌شود.

فرآیند دریافت، داوری و انتشار مقاله در این مجله بسیار سریع (حدود ۲ ماه) بوده و هیچ هزینه‌ای بابت مراحل مختلف آن از نویسندگان مقاله دریافت نمی‌شود.

مجله Nanoanalysis دانشگاه آزاد واحد علوم دارویی به عنوان سومین نشریه نانوی ایران در نمایه ESCI سایت تامسون رویترز (ISI) پذیرفته و نمایه شد. پیش از این دو مجله نانوی Journal of Nanostructures دانشگاه کاشان و Journal of Nanostructure in Chemistry دانشگاه آزاد شهر قدس در نمایه ESCI تاموسون رویترز پذیرفته شده بودند.

نمایه ESCI یا Emerging Sources Citation Index به عنوان یک نمایه جدید در پایگاه ISI-Web of Science Core Collection در سال ۲۰۱۵ معرفی و ارائه شده است.

عنوان و چکیده مقالات منتشرشده در مجلات نمایه ESCI در پایگاه ISI Web of Science قابل جستجو، بازیابی و مشاهده است و این مقالات دارای اعتبار و ارزش مقاله ISI Web of Science خواهند بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا