برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه محصولات هوشمند در کشور

به گزارش ایسنا، «ایران اسمارت‌تک» بزرگترین گردهمایی مبتکرین و مخترعین، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، شرکت‌های دانش‌بنیان، متخصصین و پژوهشگران فناوری‌های هوشمند محسوب می‌شود که در دو قسمت جشنواره و نمایشگاه برگزار خواهد شد.

در بخش جشنواره این رویداد علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش ایده، طرح و یا اختراع تجاری‌سازی‌نشده و محصول و یا خدمات فناوری‌های هوشمند تجاری‌سازی شده شرکت کرده و پس از ارزیابی در بخش برترین‌ها با همگروهان خود رقابت و درصورت تایید کمیته داوران مدال برترین‌های فناوری‌های هوشمند را دریافت کنند.

شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و خارجی علاوه بر شرکت در بخش برترین‌های فناوری‌های هوشمند جشنواره و رقابت با یکدیگر می‌توانند محصولات دستاوردهای خود را در نمایشگاه 3 روزه ایران اسمارت‌تک (Iran Smart Tec) به معرض دید عموم درآورند.

شناسایی و معرفی فعالان حوزه فناوری‌های هوشمند، تجلیل از برترین‌های حوزه فناوری‌های هوشمند، هدایت و حمایت مادی و معنوی فعالان حوزه فناوری‌های هوشمند، توسعه و ترویج گفتمان هوشمندسازی و ایجاد شهرهای هوشمند در کشور و بسترسازی به جهت انتقال فناوری‌های نوین به داخل کشور از جمله اهداف این جشنواره و نمایشگاه است.

این جشنواره و نمایشگاه به همت مرکز نوآوری و پارک فناوری شهرداری تهران، دپارتمان ترویج فناوری‌های نوین تعاونی هنرمندان جوان، مؤسسه مهنا و با پشتیبانی ستادهای فناوری‌های نوین معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

اولین جشنواره و نمایشگاه محصولات و خدمات هوشمند ایران در نیمه اول سال 1396 در تهران برگزار می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا