نحوه دریافت خدمات از مرکز شتاب‌دهنده نوآوری یزد

به گزارش ایسنا، «مهدی مهاجرانی»، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم‌وفناوری یزد در نشستی که به‌منظور هم‌اندیشی درباره همکاری‌های این دو مجموعه برگزار شد، راجع به  پذیرش تیم‌ها، اظهار کرد: تیم‌های متقاضی صاحب ایده می‌توانند از طریق سایت ثبت‌نام کنند و پس از اخذ تائید کمیته کارشناسان مرکز شتاب‌دهنده، به‌صورت رایگان در دوره‌های آموزشی این مرکز حضور یابند.

 

وی مدت این دوره‌های آموزشی را 2 ماه برشمرد و افزود: دانشجویان و علاقه‌مندان به ایجاد کسب و کار در حوزه IT و ICT، در این مدت ایده‌های خام را با خدمات این مرکز به مرحله اجرایی شدن می‌رسانند که  این خدمات شامل دوره‌های آموزشی، مشاوره‌های فنی و کسب و کار و فضای کار است.

مهاجرانی، معیار پذیرفته شدن تیم‌ها در دومین سطح از حمایت‌های مرکز شتاب‌دهنده را درآمدزایی ایده، کارگروهی و فعالیت مفید در دوره اول خواند.

امین درخشان، مجری راهبری مرکز نوآوری پارک یزد نیز در پایان این جلسه، ضمن تشریح اهداف و حمایت‌های مرکز نوآوری در سطوح دانش‌آموزی و دانشجویی، به ارائه‌ مدل  و نحوه ترویج خلاقیت و نوآوری در این مرکز پرداخت.

در این جلسه، مدیران و کارشناسان مرکز نوآوری و مدیر مرکز شتاب‌دهنده نوآوری درباره مباحثی از جمله تربیت نیروی ماهر و هدفمند، جذب سرمایه‌گذار، قوانین حقوقی و غیره میان مرکز شتاب‌دهنده مستقر در یزد و مرکز نوآوری تبادل نظر کردند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا