تیم MRL ایران شانس نخست قهرمانی در لیگ ربات های خانگی است

آنتون میلر افزود: با شناختی که از تیم MRL دارم، معتقدم این تیم بسیار قوی است.وی اظهار داشت: علم رباتیک در حال حاضر رو به پیشرفت است و در کارخانه ها و صنایع رباتیک از آن استفاده می شود، البته در دهه های اخیر بیشتر قشر جوان هر جامعه به سمت ربات رو آوردند و به همین دلیل برای این علم آینده خوبی را پیش بینی می کنم.

وی وضعیت علم رباتیک را در ایران مثبت ارزیابی کرد و گفت: جوانان ایرانی استقبال خوبی از علم رباتیک کرده اند و تیم های ایرانی زیادی در این مسابقات شرکت کرده اند که این امر نشان دهنده سطح بالای علوم به خصوص علم رباتیک در ایران است.
وی اظهار داشت: استفاده از ربات ها روز به روز در حال افزایش است، در گذشته بیشتر در کارخانه ها و صنایع از ربات ها استفاده می شد، اما با سرعت رشد کنونی علم رباتیک، به زودی شاهد استفاده از ربات ها در صنعت هوا و فضا خواهیم بود.
سرپرست تیم روبات خانگی هلند هدف از شرکت در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران را علاقه فراوان به ربات ها اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه رشته تحصیلی من هوش مصنوعی است به ربات ها علاقه زیادی دارم و معتقدم ربات ها در آینده، کمک به سزایی در انجام امور روزمره به انسان ها خواهند کرد.
آنتون میلر با اشاره به سومین حضورش در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران، افزود: در این مسابقات انسان ها نقش زیادی ندارند، بلکه این ربات ها هستند که مسابقه می دهند و نتایج را رقم می زنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا