همکاری انتشارات علمی الزویر با پژوهشگاه صنعت نفت

هشام نصار مدیر منطقه‌ای راهکارهای مهندسی شرکت نشر الزویر که برای برپایی کارگاه آموزشی آشنایی محققان با روش‌های نوین دستیابی به منابع علمی- مهندسی متعبر در پژوهشگاه حضور پیدا کرده بود، اظهار کرد: شرکت الزویر، شرکت قوی و پیش رو نشر علمی جهانی در زمینه‌های نفت، قانون، پزشکی، هنر، مدیریت و مهندسی است.

وی در خصوص ارائه خدمات این شرکت به پژوهشگاه صنعت نفت یادآور شد: خدمات قابل ارائه شرکت شامل سکوهای (پلت فرم) خدمات علمی است که محققان در این سکوها امکان جستجو برای هر نیاز و راه حل فنی را دارند.

وی با تاکید بر این که محققان بدون ابزار علمی از رقابت‌های جهانی باز خواهند ماند، اضافه کرد: هدف ما این است که پژوهشگاه را در امور تحقیقاتی حمایت کنیم تا بتواند در بازارهای جهانی حضور یابد.

مدیر منطقه‌ای الزویر درباره برنامه همکاری آینده این شرکت با پژوهشگاه صنعت نفت گفت: در آینده درصدد هستیم تا روابط راهبردی و مشارکتی بلند مدتی را با این پژوهشگاه شروع کنیم.

هشام نصار پژوهشگاه صنعت نفت را یک موجود پویا در حوزه دانش توصیف و اظهار کرد: از این رو هدف گذاری ما همکاری مشترک بلند مدت با این پژوهشگاه است.

وی ابراز امیداوری کرد که در آینده با راهکارهای شرکت الزویر و کمک بیشتر به محققان، این پژوهشگاه را در انجام پروژه‌ها و تحقیقات یاری کند.

به گزارش ایسنا، الزویر (Elsevier) نام یکی از بزرگترین ناشرین مطبوعات پزشکی و علمی جهان است که این موسسه در آمستردام قرار دارد ولی در کشورهایی چون آمریکا، انگلستان نیز فعال است‌. انتشارات الزویر در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ سردبیران، داوران و ویراستاران آمریکایی خود را از پذیرش مقاله‌های پژوهشگران ایرانی که در سازمان‌های دولتی کار می‌کنند، منع کرده بود که اخیرا همکاری خود را با مراکز تحقیقاتی کشور از سر گرفته است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا